Ga naar inhoud

  • 0

nieuwe guymod lampen


guyke

Vraag

  • Antwoorden 305
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters For This Question

Aanbevolen berichten

  • 0
ben jij er morgen ook eric???

 

 

denkt het niet... moet ff kijken guy vroeg het wel maar ben de hele week al van huis geweest..

Morgen eerst halve huis leegruimen en naar de stort brengen.. .(was een keer nodig om op te ruimen op zolder :mrgreen: )

 

Kijk wel, als het niet te laat wordt kom ik nog ff af.

 

Veel plezier morgen!

 

@ Guy.. waarom zet je die gasten morgen niet allemaal ff aan het schilderen... ben jij er vanaf :idea:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

@ Micheal en Ronald.

Ik moet hier even ernstig ingrijpen.

Het doel van de PMA is om gezamenlijk onze problemen te bespreken om inzicht in het 'probleem' te krijgen.

En dus duidelijk niet om elkaar de ogen uit te steken met de uitgevoerde mods of indrukwekkende af fabriek uitvoering.

Ik stel 3x per dag een sessie voor om de gemoederen weer binnen redelijke perken te krijgen.

 

Sorry Guy voor het off topic, dit kon zo niet langer. :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

oeh, wordt wel heel serieus hier Edwin? :lol:

 

Maar ik wens jullie een te gekke dag bij guy! Ik kan er wederom helaas (weer) niet bij zijn!!!!

 

Moet morgenavond optreden en heb te veel te doen voor m'n nieuwe onderneming.

 

16 april ben ik er sowieso bij, hopelijk heb ik tegen die tijd al de nieuw Guy mod!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

ik ben dood op , heb tot 11 uur liggen modden , laatste was die van kevin vi , die wou maar nie mee werken , dat was die 2 rode stippen en de leds als achteruit rij licht , die lampen waren behekst , of ik was te moe aant worden

bref ik heb ze niet werkend gekregen en heb er de brui aan gegeven , volgende keer beter

op het laatst begaf mijn vagcom kabel dan ook nog eens :cry::cry:

 

slaapwel iedereen

lees morgen wel alles en kijk dan op mijn gemak naar de geplaatste foto's

grz guy

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Guy, het was weer ouderwets gezellig! Ik heb onderweg toch wel een paar keer aan het stuur moeten trekken omdat ik met alle nieuwe knopjes aan het spelen was... :embarassed:. Die 510 icm met de CC Tacho ziet er supergelikt uit. Ben er erg happy mee! Ik zal morgen wat meer schrijven en wat foto's maken, ook ik ben op...

 

Iedereen bedankt en met name Guy & Andre. Dat waren vandaag voor mij toch wel de smaakmakers: ik heb een compleet andere auto... :mrgreen:. Leuk om de bekende gezichten weer te zien en met nieuwe gezichten kennis te maken. Alles was weer top geregeld, die gekke Belgen zorgen voor een prima ontbijt & lunch... :lol:

 

@Mike: geen woorden maar daden, vriend! Voorlopig lig ik wel weer voor... :mrgreen: Om je dan toch nog even een lolletje te gunnen: toen ik me eindelijk kon losmaken van de gezellige groep, was de accu plat...De softwareupdate was waarschijnlijk de druppel. Guy was weer snel ter plaatse en Dre heeft de laatste foutcodes er uit gehaald en ik was om 21.45 thuis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
was de accu plat....

Accu's Ronald, accu's.

 

Koop nou gewoon zo'n stink knikkerbak diesel met 1 goede accu.

Die R36 wannabee vermogen raak je vast wel kwijt. :mrgreen:

 

Nogmaals complimenten voor de verzorging van de lunch.

Uw vrouke kan lekkere broodjes maken Guy!!

 

En laten we ook niet de inzet van Dre onderschatten.

Hij loopt stilletjes en onopvallend rond, maar ondertussen lost hij alles op wat menig geen niet zou lukken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

voila weer wakker , lekker de hele dag op de markt staan

mike komt straks weer langs om een mini meet op de markt te houden :mrgreen:

ze kunnen me nie missen he :mrgreen:

straks hoop ik dat er een bak foto's op staan

het was heel gezellig en ik heb weer heel hard gelachen vooral met sletje ronald :D:mrgreen:

er was meer volk gekomen dan ik gedacht had en de mods vlogen me om de oren

het ene stuur werd uitgebouwd voor een nog exclusiever , dat uitgebouwde stuur kreeg niet de kans voor op mama te roepen want het werd al direct trug ingebouwd in een andere passat ( vakkundig door dre :D )

en er zijn weer een hele boel spullen van eigenaar verwisselt , een echte trade markt was het op een gegeven moment

ik hoop dat iedereen genoten heeft en iedereen weer een meerwaarde heeft aan de passat

@ kevin , ik heb deze nacht de oplossing gedroomd , komt helemaal goed :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Heren,

 

bedankt voor de gastvrijheid, de gezelligheid en spijs (lekkere broodjes hoor) en drank natuurlijk ! leuk eens een gezicht te kunnen kleven op de nicknames van het forum.

Was net op tijd thuis, nog even in de File gestaan omdat er nog wat kerels het nodig vonden wat bomen af te zagen langs de snelweg :blink:

Was zeker druk in de Passat-straat in Hasselt !

Ik ben nu dus een setje xenon en super geplaatste uitlaatstukjes rijker (done by - slijpschijfman Appi :thumb:)

 

heb zelf maar een paar foto's kunnen maken omdat de accu leeg was van m'n fototoestel, heb dan het fototoestel geleend van Dreke dus voor de rest van de foto's moet je bij hem zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

goede middag jongen's en (sletje-ronald :mrgreen: ) hahaha ik heb gisteren een erg leuke dag gehad met jullie.

lachen en nog eens lachen was leuk weer nieuwe gezichten kennen te leren . was juist op tijd weer thuis had ook gezien dat daar een paar gekke kerels boomen aan het kappen waren (hebben die niks beteres te doen ....... :censor: bvb de gaten in de e 313 te repareren ????) ben er netjes omheen gereden dank aan mn vriendje tomtom :mrgreen: .

eenmal thuis direkt weer weg naar de familie .

heel veel bekijks gekregen hier in antwerp op de ring enz kijken allemaal wat raar ???? :shock: zelfs mijn verloofde vond het heel mooi uitzien . nu nog een bordnetmodule(30 bit) weet nog niet eens hoe dat eruit ziet :?: maar moet het hebben ivm remlicht op de guy-mod ....... :mrgreen:

 

heb er zeer van genoten hoop binnenkort de hele bende terug te zien .

 

foto's komen vanavond .......

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
ik ben dood op , heb tot 11 uur liggen modden , laatste was die van kevin vi , die wou maar nie mee werken , dat was die 2 rode stippen en de leds als achteruit rij licht , die lampen waren behekst , of ik was te moe aant worden

bref ik heb ze niet werkend gekregen en heb er de brui aan gegeven , volgende keer beter

op het laatst begaf mijn vagcom kabel dan ook nog eens :cry::cry:

 

slaapwel iedereen

lees morgen wel alles en kijk dan op mijn gemak naar de geplaatste foto's

grz guy

 

Het was een toffe avond zocht het huis van guy, en voor de deur stonden wel een passat of 5.

Direct gevonden , kwam erbinnen zei iedereen een goede dag.

Krijg al direct de bijnaam Philip Gheubels :) (ja manne mijn neus was verstopt e)

Met direct de opmerking dat alles er zo droog uitkwam.

 

ik kwam er pas om half 7 door :( met mijn werk.

 

 

we zijn er om half 8 ongeveer aan begonnen.

Maar het mocht niet baten, we zijn er tot kwart voor 11 aan bezig geweest zonder enig resultaat.

 

Ik denk stiekem dat toch de vermoeidheid die toenam bij guy.

Maar ik bedank hem toch evengoed zonder resultaat.

Heeft alles geprobeerd maar we lossen het wel op !!

 

 

belofte maakt schult dus trap ik het (halve) resultaat van gisteren al eerste af

post-13126-1423825597,6324_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Mensen,

 

Het was super gezellig die dag. Jammer dat ik niet de hele middag kon blijven.

Uitstekend gezorgd voor spijs en drank echt toppie.

Ben echt blij met mijn uitlaat mod!Appi mijn dank is groot!!!

Foto's: viewtopic.php?f=116&p=432560#p432560

Jullie hebben me ook gelijk aangestoken voor de nieuwe Guymod lampen.

Deze zullen dan ook zéér spoedig volgen.!!! Heb gelijk allemaal jullie mooie bolides kunnen beworden en heb dus al weer genoeg mods gezien die ik ook wil!!

 

Denk dat de volgende stap na de lampen de verlaging zal worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hier dan wat foto's van het werk van die VVGNSRB (Koosnaampje voor Guy: Vuile, vieze, gore, nare, stinkende rot Belg)...He, hij begon met sletje Ronald... :mrgreen:

 

Respectievelijk gewone verlichting, mistverlichting en achteruit. En natuurlijk leds in het kenteken en natuurlijk nieuwe buitenunits. Guy vond de nieuwe binnenunits geen gezicht zonder nieuwe buitenunits. Wat een toeval dat hij die had liggen...Hij creëert gewoon 'vraag' waar je bij staat... :lol:

 

Die leds voor achteruit doen gelijk dienst als bouwlamp... :lol:

post-12305-1423825599,8667_thumb.jpg

post-12305-1423825600,0385_thumb.jpg

post-12305-1423825600,1948_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

was inderdaad weer leuk iedereen te zien en zoals beloofd ben ik guy zondag nog eens gaan bezoeken op de markt.

Terwijl nog een setje ruitenwissers gekocht voor men ma.

 

Vond het een super dag, enkel jammer dat xenon niet aan de praat wou bij mij :(

Ben er voorlopig wel even klaar mee ...

Beetje doorsparen en een electrische acherklep kopen, zal ik meer plezier aan hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

zozo, dat ziet er vet uit!!! Wilde ze sowieso al hebben, maar nu ik dit zo zie met mistlicht en achteruitrij licht... VET!!!

 

Guy,

 

Is het misschien een idee om dit ook te doen op de "knutsel" dag 16 april in zupthen? Denk dat er heel wat geïnteresseerd zijn in deze mod alleen vanaf groningen tot Hasselt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden