Ga naar inhoud

waar brengt je passat je iedere dag naartoe?


passat2010

Aanbevolen berichten

die van mij komt buiten als het goed weer is en dan nog just for funn

+- 5000 km per jaar

en dan nog een dikke diesel hebben ( belgen he )

moet eens met mijn verzekerings makelaar gaan praten voor een voordeligere verzekering :evil:8-)

voor de rest heb ik de berlingo en de vivaro ( werk)

rot bedorven 3c heb ik

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach de hoofd moot voor mij is ook woonwerk verkeer met de passat. Sweetlakecity <-> Utrecht dus 100 km per dag. half uurtje heen en een uurtje terug. Ben blij dat ze met mijn dure wegenbelasting centen een spitsstrook hebben aangelegd. Nou nog eff openen die strook :|

Maar ik moet zeggen de vakantie in spanje tikt ook wel aan. Zomaar 3100 km erbij, gelukkig zonder al te grote problemen tot nu toe 8-) Lang leve deze gechipte diesel, jippie!

 

groet ruud

Link naar reactie
Delen op andere sites

schaam me diep, 15km per dag. 20.000 tot 25.000 km per jaar... vandaar ook geen diesel.

Waarom schamen? Dat wij gewoon slim een baan in de buurt van ons huis hebben. :lol: Ik moet ongeveer 6 km heen en 6 km terug

 

je heb gelijk, maar we zouden ook kunnen fietsen met die afstanden..... dat is wat mijn vriendin tenminsten aldoor roept :angel: maar ja met een mooie passat onder je kont wil je toch niet fietsen. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier elke dag van Noordwolde naar Hoogeveen. Is zo'n 80 km per dag, plus wat losse ritjes.

Gemiddeld zit ik op de 35.000 km per jaar.

Ik heb er net 188.000 km opstaan, dus hij kan nog even mee als ik Alle in wil halen.... :P

mij inhalen met 35 K per jaar :angel:

dan moet ik de rest van t jaar gaan lopen of zo... en dan nog moet je 5 1/2 jaar rijden om mijn stand te halen :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden