Ga naar inhoud

leuke kilometerstanden


ReneR

Aanbevolen berichten

  • 4 weeks later...
  • Reacties 312
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 1 month later...
Je kan je gaan afvragen wie hier de meeste kilometers op de teller heeft staan (ongeacht welke passat).

 

Ik denk dat Vdub redelijk aan top staat dan.

Ik heb net de 312.000 aangetikt (Ik heb een 312.312 met 31,2km fotootje, maar die is mislukt).

 

Renkie had toch iets van 4ton met zn 3b4?

 

Zit nu net op de 104000 KM en de mijne is al 14 jaar oud ;)

Mijn Corrado is 17 jaar oud, en net de 86dkm gehaald. Maar daar hangt een torretje uit 2001 in waar net 8500km op zat. :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zit nu net op de 104000 KM en de mijne is al 14 jaar oud ;)

Mijn Corrado is 17 jaar oud, en net de 86dkm gehaald. Maar daar hangt een torretje uit 2001 in waar net 8500km op zat. :P

 

Onze 412 is 33 jaar oud en heeft +/- 33000 km origineel, tenminst volgens de vorige eigenaar. Is dan ook van een klooster in Belgie geweest en staat nu sowieso al 7 jaar nagenoeg stil. De man van wie ik hem gekocht had, had hem van de nonnetjes gekocht. De auto heeft bij hem ook nagenoeg geen km gereden. Begin volgend jaar komt hij weer officieel op de weg.

 

Maar 4 ton? Ga er wel vanuit dat ik dit ook eens ga halen. Ben over de helft. Nog 5 jaar schat ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

:thumb:

Dan moet je nog even doorijden.

Bij 360.000 net nieuwe riemen gehad dus je kan er nog even tegenaan.

 

Helaas heeft de vorige eigenaar iets langer gedaan met de 1e riem zodat ik bij 380dkm weer een nieuwe moet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

niet indrukwekkend veel kilometers, maar wel aardige cijfertjes :)

 

maandje geleden met de, toen net één jaar geworden, A6:

44444.jpg

 

en zo'n 2 jaar geleden, met de toen 2 maanden oude Passat 3C:

passat-10101.jpg

 

van de ex-A4 zou ik ook nog ergens foto moeten hebben van 100.000km. die had ik er in mei 2004 op staan... auto van januari 2003... (juni 2005 ingeleverd met 177.000km)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanochtend op weg naar mijn werk, nog 1000 kilometertjes....

En (nog) geen noemenswaardige problemen :thumb:

 

Alleen de temperatuursensor wordt binnenkort vervangen, het toerental wil bij het starten met een warme motor wel eens omhoog schieten naar 2500 toeren.

 

En ook ik ben besmet met het xenon-virus, ben nu druk bezig met een aantal dingen uit te zoeken, maar ik hou jullie op de hoogte (ook bij evt. vragen :) )

 

 

 

16102007002rs6.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

44.444 met tripcomputer op 444,4 was niet geheel toeval ;)

normaal zet ik trip op 0 bij iedere tankbeurt, maar deze zag ik aankomen!

 

muziekje is nieuwste cd van RELAX !!! track "Don't cry for Llewy".

 

lekker cruisecontrol op ruime 120km/u, zo legt mijn A6 zowat 90% van zijn kilometer af...

 

eind deze week 50k erop staan, net afspraak voor 2e beurt gemaakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden