Ga naar inhoud
  • 0

els@win


geani

Vraag

18 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

in totaal zijn er 3 aanbieders op marktplaats met inderdaad 1 waar je de soft kan krijgen voor een euro of 10

Maar weet niet of je dan daadwerkelijk de soft ontvangt of dat je nadien naar je geld kan fluiten en niets meer te horen krijgt na betaling. er zijn hier toch wel meerdere mensen die dat programma in hun bezit hebben toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Juh heb ik ook gedaan.

 

het gaat in vista en 7 namelijk fout bij de driver voor de hardlock.

Deze weigert en dus blijft de software naar een lock zoeken.

 

Een VMware Workstation met XP erop doet dan wonderen.

Wel grappig dat als ik alle VAG merken installeer ik bijna 30GB kwijt ben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

even een ouder topic omhoogschoppen:

vandaag els@ op mijn pc met ondertussen windows 7 geinstalleerd. Werkt voor 80 % okee. Ik krijg alleen geen afbeeldingen meer te zien in de electrische schema's. Krijg daar een melding over een script dat niet gevonden wordt. Voorheen dezelfde installatie op XP no problemo. Iemand een idee? Els@win 3.61 draait op windows 7 ultimate 32 bit. In XPSP3 mode als administrator.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
even een ouder topic omhoogschoppen:

vandaag els@ op mijn pc met ondertussen windows 7 geinstalleerd. Werkt voor 80 % okee. Ik krijg alleen geen afbeeldingen meer te zien in de electrische schema's. Krijg daar een melding over een script dat niet gevonden wordt. Voorheen dezelfde installatie op XP no problemo. Iemand een idee? Els@win 3.61 draait op windows 7 ultimate 32 bit. In XPSP3 mode als administrator.

 

Wat je zou kunnen doen is de SVG viewer (her)installeren, de schema's zijn nl. in SVG. Installer zit in dezelfde directory als de setup van els@. Bestand in kwestie heet 'SVGview.exe'. Hopelijk lost dit je probleem op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hallo,

 

Heb net elsawin geinstalleerd. Alles werkt behalve als ik bij stroomloopschema gaat is alles in het nederlands tot ik de gevraagde vw model ophaal. Dan krijg ik duitse uitleg.

Weet iemand hoe ik de taal van de gegevens zelf kan wijzigen want de rest is allemaal in het nederlands.

 

Greetz

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

dan zit de nederlandse versie er niet in en/of deze is in jouw versie nog niet vertaald.

 

Heb je Nederlands EN Duits geïnstalleerd?

 

Om welke auto gaat het? Type, bouwjaar/maand, motorcode, v-bakcode en uitvoering. dan kijk ik even of dat hier ook zo is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden