Ga naar inhoud

Passat logo op kofferbak


markiedam

Aanbevolen berichten

Ik heb alleen het VW logo 8)

Soms zou er wel 1.8T op mogen staan, sommige jonge knapen denken met hun civic 1.6 mij er uit te kunnen rijden :roll:.

Als er 1.8T op zou staan zouden ze wel weten dat ze gewoon kansloos zijn. :wink::P

Maar de 1.8T is een heerlijke motor genoeg vermogen en de auto vliegt over de weg, rijd super lekker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb alleen het VW logo 8)

Soms zou er wel 1.8T op mogen staan, sommige jonge knapen denken met hun civic 1.6 mij er uit te kunnen rijden :roll:.

Als er 1.8T op zou staan zouden ze wel weten dat ze gewoon kansloos zijn. :wink::P

Maar de 1.8T is een heerlijke motor genoeg vermogen en de auto vliegt over de weg, rijd super lekker.

 

je kunt er ook opzetten jonge gek :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Staat alleen nog Passat op bij mij. Sommige mensen hebben moeite om te bepalen welk model auto het is, dus help ik ze graag een handje ;-)

 

TDI heb ik eraf gehaald, de meeste links optrekkers laten zich liever niet verrassen :-) en kiezen dan maar om achter me te gaan staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo te lezen behoor ik tot een minderheid.

Ik vind het met opschrift mooier.

 

Eén van mojn vorige auto's, een Ford Sierra, had ook een kale kont toen ik hem kocht.

Ben toen ook naar de dealer gegaan om het ontbrekende opschrift; "1.8 CLX turbo diesel" ,alsnog te kopen en er op te plakken.

 

(Was bij de Passat niet nodig, want het stond er nog op).

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden