Ga naar inhoud
  • 0

knipperlicht aktiveert mistlicht


PassatMotion

Vraag

Dit kwam ik tegen op YouTube bij het aktiveren van de richtingaanwijzers worden de mistlichten geaktiveerd in de te afslaane richting.

 

Net zoals bij Alfa en Mercedes

Lijkt me wel een leuke Mod.

 

 

en dit zou de instellingen moeten zijn

 

Using Vag-Com Interfaz. You must do:

 

Luces de Giro

modulo 09 (cent. elec.)

coding

long coding

byte 23

check bit 2 y 3

transfer coding - cerrar - do it

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

zag pas al een nieuw model skoda octavia met bochtverlichting.

 

ben daar op het moment ook mee bezig, loop alleen nog tegen het probleem aan hoe ik xenon mistlichten moet gaan dimmen, maar daar vind ik wel wat op 8)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
zou het niet kunnen op de 3BG?

 

ben ik op het moment mee bezig om uit te zoeken als leuk hobbyprojectje.

 

Ideeën zijn:

- bochtrij verlichting via mistlampen

- CH en LH functie, waarbij de lampen ook dimmend aan/uit gaan

- uitlezen regensensor bij geparkeerde auto, waardoor bijv. geopende ramen tijdens regenbui vanzelf sluiten.

 

Heb al een microcomputer liggen, kan ik via USB programmeren. Nu een keertje een printje bouwen met daarop rest van de aansturing en nog een printje voor het meten van o.a. de stuurhoek, regensensor. Ben dus ook enorm benieuwd hoe de stuurhoek sensor in de passat werkt, waar hij zit weet ik ondertussen al.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
zou het niet kunnen op de 3BG?

 

ben ik op het moment mee bezig om uit te zoeken als leuk hobbyprojectje.

 

Ideeën zijn:

- bochtrij verlichting via mistlampen

- CH en LH functie, waarbij de lampen ook dimmend aan/uit gaan

- uitlezen regensensor bij geparkeerde auto, waardoor bijv. geopende ramen tijdens regenbui vanzelf sluiten.

 

Heb al een microcomputer liggen, kan ik via USB programmeren. Nu een keertje een printje bouwen met daarop rest van de aansturing en nog een printje voor het meten van o.a. de stuurhoek, regensensor. Ben dus ook enorm benieuwd hoe de stuurhoek sensor in de passat werkt, waar hij zit weet ik ondertussen al.

 

Klinkt erg interessant en belooft veel goeds, keep me/us informed :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

ik heb het op mijn passat 3c zitten,af fabriek origineel bij mijn xenon koplampen.

de bochtenlichten in de koplampen geven veel licht in het donker.

ik moest er in het begin wel aan wennen dat wanneer men instuurt het bochtenlicht geactiveerd wordt.

of je met de met de mistlampen dit effect ook haalt ?

mercedes en andere auto's doen dit ook via de mistlampen in de bumper.

ik ben nu nog aan het uitzoeken of het bij de golf + die we hebben ook geactiveerd kan worden op de mistlampen in de bumper.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

aansturen 3B(G) moet gaan lukken, is wel ff werk om controller in elkaar te zetten.

 

Jammer genoeg stralen mistlichten té ver rechtuit en niet voldoende in hoek. Op het moment is er toch een mistlicht naar de kl*ten, flinke kei tegenaan gehad.

Aangezien ik mijn mistlichten toch nooit gebruik maar eens kijken of ik ervoor in de plaats een andere lamp kan zetten die wel mooi naar de zijkant kan schijnen.

 

Wordt dus zo langzamerhand een meerjaren mod, momenteel weinig vrije tijd. Keep you posted!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

ik heb het vandaag nog ff aangezet bij een nieuwe golf 5 gt.. volgens de dealer was er door het 2009-model van het systeem niks mogelijk, geen 16km/l aanduiding, de gordelpiep kon niet weg etc.. dus leuke uitdaging natuurlijk voor mij.. en tadaa... ihgv de golf is een draai aan het stuur zelfs al voldoende om mistlicht/knipperlichtfunctie te activeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
ik heb het vandaag nog ff aangezet bij een nieuwe golf 5 gt.. volgens de dealer was er door het 2009-model van het systeem niks mogelijk, geen 16km/l aanduiding, de gordelpiep kon niet weg etc.. dus leuke uitdaging natuurlijk voor mij.. en tadaa... ihgv de golf is een draai aan het stuur zelfs al voldoende om knipperlicht te activeren.

 

volgens de dealer kan wel vaker iets niet.

onze golf + kan weer terug naar de dealer,vrouwtje nam vanavond de auto mee en het storingslampje ging branden.morgen eerst maar eens uitlezen voordat ik hem bij de dealer achter de deur druk (zit nog in de garantie )

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden