Ga naar inhoud
  • 0

Hij komt morgen weer thuis slapen, Auto terug naar garage


Dimitri-Turbo

Vraag

Van de week gaat de auto terug naar de garage voor automaatbak.. aangezien deze toch niet helemaal functioneert zoals ik zou willen. Heb met de verkooppartij gesproken en die willen een deel vergoeden.

 

De automaat is eerst gemaakt bij een contact van hem... maar die vertrouw ik dus uiteindelijk niet, nu gaat de auto naar Ganzeboom Transmissie en gaat de automaat helemaal uitelkaar :x dus ben weer even passatloos volgens de berichten... 5 dagen! Totale kosten (ong. 3000 euro, we doen 50/50) :shock::shock::cry:

 

Ik word er droevig van!!! Wat mij betreft had ik hem nu al ingeruild voor een (schrik niet, een e270cdi van 2002) maar vrouwtje heeft mij van kunnen overtuigen dat ik toch in de passat moet investeren..... waar is het eind?? .........pffffffffff dat worden weer een hoop stenen leggen voor Jan L*L :evil::evil: daarom moet ik dus nu alle feestdagen werken :evil::x konneningendag, hemelvaart 1 &2 en pinksteren allemaal :evil::evil: hoop dat het SNEL zomervakantie wordt!!! ROTbaas heb ik.....!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

WAT,3000€ zoek een 2dehands bakje op internet die onder een a6/a8 vandaan komt ofzo is ja immers allemaal gelijk.Volgens mij is een complete motor met bak goedkoper zelfs..

3000€ is erg veel voor een reparatie.ook als het 50/50 ging.1500 is ook een bult..Phoeeeee.

Knieén straks versleten wat kost dat???Ook maar heen om een pheaton of een touareg.Das beter.Maar even serieus is er anders geen optie kun je via via geen bak vinden.ja weet niet maar 1500€ is veel voor zo'n korte tijd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Dat is niet zo mooi Dimitri. Geen spijt dat je de 3B hebt weggedaan ?

 

Ik ben blij dat ik een handbak heb. Je bent namelijk toch niet de enige hier met automaat problemen.

 

als de meesten met een handbak zo om zouden springen als men doet met een automaatbak dan sneuvelen er net zoveel handbakken en of motoren.

 

Nu is jouw rijstijl toch al vreselijk bijzonder gezien je verbruiksstatistieken die men bijna nog niet haalt met een 4cyl.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hij is weg gebracht en als het goed is dan is de auto dinsdag klaar.

Veel geld maar ja.... wat moet je anders? de auto inruilen en een ander opzadelen met dit probleem?? De auto (Passat) opzich is een BERE auto daarom wil hem niet kwijt :embarassed:

Spijt dat ik mijn oude heb ingeruild?? NEE!!! Vind de 3BG model echt 100x mooier ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Dat is niet zo mooi Dimitri. Geen spijt dat je de 3B hebt weggedaan ?

 

Ik ben blij dat ik een handbak heb. Je bent namelijk toch niet de enige hier met automaat problemen.

 

als de meesten met een handbak zo om zouden springen als men doet met een automaatbak dan sneuvelen er net zoveel handbakken en of motoren.

 

Nu is jouw rijstijl toch al vreselijk bijzonder gezien je verbruiksstatistieken die men bijna nog niet haalt met een 4cyl.

Ik heb idd een zeer zuinige rijstijl wat resulteerd in een laag verbruik en het langer mee gaan van vele onderdelen.

Ik rij 0,0 stadskilometers en trek bijna altijd rustig op.

Daar heb je dus gelijk in, maar toch heb ik de indruk dat automaten meer problemen hebben dan handbakken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Daar heb je dus gelijk in, maar toch heb ik de indruk dat automaten meer problemen hebben dan handbakken.

 

Dat komt omdat er 5% automaten rijden en 95% handbak. Die paar die er rijden zul je dus eerder aantreffen hier dan de overige 95.000 Passat's. Je moet iemand van een Polo 6N-6N2/Fabia/Golf eens vragen naar een slechte bak.. ik heb in een half jaar tijd al 5 bakken laten reviseren van die auto's, allemaal autos die veel minder dan 200dkm ervaring hadden, sommigen zelfs nog geen 100dkm.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Daar heb je dus gelijk in, maar toch heb ik de indruk dat automaten meer problemen hebben dan handbakken.

 

Dat komt omdat er 5% automaten rijden en 95% handbak. Die paar die er rijden zul je dus eerder aantreffen hier dan de overige 95.000 Passat's. Je moet iemand van een Polo 6N-6N2/Fabia/Golf eens vragen naar een slechte bak.. ik heb in een half jaar tijd al 5 bakken laten reviseren van die auto's, allemaal autos die veel minder dan 200dkm ervaring hadden, sommigen zelfs nog geen 100dkm.

 

Je hebt volkomen gelijk VDub.

 

Ik was in het bezit van een Polo uit 2000 en mijn schakelbak ging kapot bij de 82000 km ,Te kleine bussen, echter na nog geen 20.000 km verder en net uit de garantie ging weer die bak kapot $@!%%@%@#%$,

Ik de pest erin natuurlijk en gelijk die wagen weggedaan,en nog geen 120.000 km op de teller , in nog geen 2,5 jaar wel 2600,- kwijt aan revisie enz,

 

Greets

Alain

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Oké, duidelijk. Ik ken idd iemand met een Golf 4 die een slechte bak had.

 

Hopelijk heeft mijn auto een betere bak. Hij doet het iig na 314000 km. nog goed.

 

Helaas heb ik 'pech' :?:? naja... zo is die ECHT helemaal gemaakt en dan kan ik er weer even tegen aan!!! dus ik denk niet dat ik de auto binnen nu en 1,5jaar in ga ruilen... :x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Geniet er straks weer van als ie terug is. Nog een paar nachtjes slapen

 

Als je maar uit de buurt bij me met je drempels :wink:

 

Bij mij voor de deur mag je wel een drempel leggen, ze rijden af en toe razend hard door de straat. :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden