Ga naar inhoud
  • 0

Sigarettenaansteker verwijderen uit console


roelh

Vraag

Hallo,

 

Ik ben vanmiddag (met soms telefonische ondersteuning van @@Diver)  bezig geweest om de USB aansluiting in te bouwen.

Ik kan nu sowieso even niet verder ivm andere verplichtingen, maar ik kan de sigarettenaansteker er niet makkelijk uit.

Moet ik deze pinnetjes induwen? Wel geprobeerd al, maar veren niet mee namelijk. Mocht het wel deze pinnetjes zijn, moet ik misschien iets meer geweld gebruiken

post-14609-0-34244200-1497700347_thumb.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Juust, die hebben we ergens liggen. Zaterdag even doen, heb ik de tang bij de hand. Benieuwd of het gaat werken :D

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

 

Als gij t goei hebt gedaan, gaat het weken toch....

 

En ik maar denken, dat heb jij er allang inzitten deze usb...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

de draad die in de blauwe moet, moet juist zonder aderhuls. Je hebt daar 2,5mm2 nodig.

aan het andere eind doe je de male vesie die kun je zo in de bestaande connector schuiven (wel even tape erom om te borgen)

met een krimptang aanpersen. Ga niet lopen knoeien met hulsjes en andere losse zooi. De plek is brand gevoelig.

post-12164-0-22022300-1497967400_thumb.jpg

aangepast door dieseltje
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

b_3266.jpg

 

Of zon blokje gebruiken, mits je deze wel hebt...... :wink:

 

Dan kan je de stekker intakt laten

Ik zou deze nooit gebruiken!!

Ik ken er genoeg die er nooit problemen mee gehad hebben maar ook genoeg die de meest rare problemen hebbem gehad door dit soort spul (scotchlocks of zo)

Je beschadigd hiermee namelijk altijd je originele bekabeling. Je knipt het welliswaar niet door maar er gaan altijd minimaal een paar adertjes stuk in een kabel. Menig inbouwbedrijf of monteur zal je hier leuke verhalen over kunnen vertellen.

Het beste blijft een stukje strippen en sloderen en isoleren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

de draad die in de blauwe moet, moet juist zonder aderhuls. Je hebt daar 2,5mm2 nodig.

aan het andere eind doe je de male vesie die kun je zo in de bestaande connector schuiven (wel even tape erom om te borgen)

met een krimptang aanpersen. Ga niet lopen knoeien met hulsjes en andere losse zooi. De plek is brand gevoelig.

Dat bedoel ik dus, heb dit een aantal post`s ook al eens gemeld. 2 mannetjes zoals op de foto van Alle en de 2 bijgeleverde vrouwtjes geïsoleerd, en klaar is kees.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden