Ga naar inhoud
  • 0

Sigarettenaansteker verwijderen uit console


roelh

Vraag

Hallo,

 

Ik ben vanmiddag (met soms telefonische ondersteuning van @@Diver)  bezig geweest om de USB aansluiting in te bouwen.

Ik kan nu sowieso even niet verder ivm andere verplichtingen, maar ik kan de sigarettenaansteker er niet makkelijk uit.

Moet ik deze pinnetjes induwen? Wel geprobeerd al, maar veren niet mee namelijk. Mocht het wel deze pinnetjes zijn, moet ik misschien iets meer geweld gebruiken

post-14609-0-34244200-1497700347_thumb.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Ergens doe ik het goed fout, maar het lukt me even niet.

Ik heb de asbak eruit. Nu moet ik eerst de hele sigarettenaansluiting eruit halen, of eerst wat anders?
De 2 buitenste lipjes krijg je niet ingedrukt, wordt denk ik tegengehouden door het metalen gedeelte lijkt me. Echter, het metalen gedeelte krijg ik er niet uit.

Nergens filmpje toevallig? :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
  • 0

Kijk dat zijn berichten. Je kan ook een tussen kabeltje maken met kabelschoentjes 2 platte mannetjes en 2 platte vrouwtjes maar die zitten als het goed is bij de usb connector. De vrouwtjes moten wel helemaal in een beschermhoesje zitten daar een van de 2 een plus is.

aangepast door Diver
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Bier? Waar zie jij bier? Dat gtoe e flesje op de achtergrond mag van mij geen bier heten. Hertog Jan is een ander verhaal :mrgreen:

 

Goed bezig Roel!!

Gelukkig denken wij TUKKERS daar anders over .

Sorry voor het 'off topic' maar @@BARRY_TDI begon

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

aangepast door Mausey
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Gelukkig denken wij TUKKERS daar anders over .

Sorry voor het 'off topic' maar @@BARRY_TDI begon

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Grolsch, HJ, Warsteiner. Allemaal prima :D

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

aangepast door roelh
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Oh wacht, dit zijn laders. Ik wil mn DMC module wegwerken zodat ik een usb-stick kan plaatsen. Maar dank voor het plaatsen van het model, dan kan ik de afmetingen daarvan hanteren.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Even een vraagje nog. Ik heb geen gereedschap om de stekkers eruit te halen. Om nu voor eenmaal extra aan te schaffen hoeft voor mij ook niet perse. Kan iemand me een tip geven hoe ik de stekkertjes er uit krijg met huis tuin en keuken middelen?

 

58b28c1b09e74b9111fdaa41ce798695.jpg

 

e9e4e55e209174879c71c2bf83a77c05.jpg

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden