Ga naar inhoud

Leuke (goedkope) gadgets/onderdelen AlieXpress


roelh

Aanbevolen berichten

en wat zegt moeder de vrouw daar zoal van? :lol:

niks, die doet er al geen moeite meer voor om er iets op te zeggen wetende dat het toch niks uit haalt :D .

En de meeste opties die ik erop steeds vindt ze dan ook handig :).

Heb zo ook oem xenon kunnen erdoor krijgen op voorwaarde dat zij mijn pilot set krijgt voor in haar Fiesta

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zit ondertussen al op het A2 member level op aliexpress :mrgreen:

 

Total reward points: 136
A2 level member

Your level is higher than 73% of other users.

aangepast door wulfke
Link naar reactie
Delen op andere sites

B7 heeft origineel led in de spiegel knipperlicht - er is geen uitvoering met een gewoon lampje

De omgevingsverlichting (onderaan de spiegel) is dan wel een gewoon traditioneel lampje.

hmm dus toch led.

omgevingslicht vind ik wel goed hoe het nu is,of ze moeten de leds in warmwit hebben,ik wil alleen wit uit de koplampen hebben

.

thanks man

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik wil ook lid zijn van een clubje gasten.

zwarte variant   check

boda               check

euh wat nog meer?

meet 'n keer hoeveel rijhoogte je hebt? Misschien valt daar ook nog wat te regelen :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

niks, die doet er al geen moeite meer voor om er iets op te zeggen wetende dat het toch niks uit haalt :D .

En de meeste opties die ik erop steeds vindt ze dan ook handig :).

Heb zo ook oem xenon kunnen erdoor krijgen op voorwaarde dat zij mijn pilot set krijgt voor in haar Fiesta

ik wijs Rebecca er altijd op hoe comfortabel zo 'n verwarmde zetel wel niet is en dat ik "alleen maar het beste voor HAAR wil" :twisted:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zit ondertussen al op het A2 member level op aliexpress :mrgreen:

 

Total reward points: 136
A2 level member

Your level is higher than 73% of other users.

Hahaha das snel ik zit bijna op A4 hahaha

 

Sorry dat je nu verslaafd ben aan Ali, het schijnt bij deze club te horen.  :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nog niet bevangen,word misselijk van die megaslechte vertaling dus kijk er al niet teveel op,

Misschien later een keer als ik echt iets nodig heb waar ik op wil wachten

Komt vanzelf wel als je 'n keer iets wilt hebben dat simpelweg nergens anders te vinden is, of op z'n minst drie keer zoveel kost wanneer je het vindt (in mijn geval waren dat de naafkapjes voor m'n wielen :) )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Over het algemeen is alles wel op alie te vinden, soms nog wel meer. De kosten gaan zeker laag. Daarentegen, de kwaliteit is niet altijd bijster best. Maar daar kom je kopende wijs achter bij wie je wel/niet moet kopen.

 

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden