Ga naar inhoud

Leuke (goedkope) gadgets/onderdelen AlieXpress


roelh

Aanbevolen berichten

dat moet toch goedkoper te vinden zijn, niet? misschien 'n keer zoeken naar 'n onderdeelnummer :)

kies maar uit

http://www.ebay.de/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2047675.m570.l1313.TR3.TRC2.A0.H0.X1K0947105.TRS0&_nkw=1K0947105&_sacat=0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Link naar reactie
Delen op andere sites

EBay stonden er goedkopere bij en sneller geleverd,tis waar je voor gaan wil.

Hmm maar idd achteraf bekeken duur door de verzendkosten,vroeger toen ik veel op eBay kocht kocht ik meestal ook meerdere zaken tegelijk dan waren de verzendkosten hetzelfde,wel altijd binnen de 48binnen.

Bv bij scapetze dat is een lampenwinkel op eBay kost ik me suf aan mega goedkope tuinlampen allemaal led spots en noem maar op

aangepast door rob 44
Link naar reactie
Delen op andere sites

EBay stonden er goedkopere bij en sneller geleverd,tis waar je voor gaan wil.

Hmm maar idd achteraf bekeken duur door de verzendkosten,vroeger toen ik veel op eBay kocht kocht ik meestal ook meerdere zaken tegelijk dan waren de verzendkosten hetzelfde,wel altijd binnen de 48binnen.

Bv bij scapetze dat is een lampenwinkel op eBay kost ik me suf aan mega goedkope tuinlampen allemaal led spots en noem maar op

't is inderdaad door de verzending dat het meteen 'n stukje duurder uitkomt, en of ik nu één week moet wachten of drie kan me niet zo erg boeien. ik rij straks al vier jaar rond zonder zo 'n ding ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

't is inderdaad door de verzending dat het meteen 'n stukje duurder uitkomt, en of ik nu één week moet wachten of drie kan me niet zo erg boeien. ik rij straks al vier jaar rond zonder zo 'n ding ;)

Das van mens tot mens verschillend,ik bv kan nergens op wachten ik wil dat dan meteen in huis hebben en erin zwieren maar das de aard van het beestje zeker

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog een setje blauwe gloed T10 led stadslicht over, had de verkeerde kleur besteld op Alieexpress.

 

Dus als iemand interesse heeft heb er volgens mij een knaak voor betaald en anders gooi ik ze weg.

aangepast door STA
Link naar reactie
Delen op andere sites

lade voor onder de voorstoel (zeer handig kan ik je vertellen, gezien ik er zelf zo één heb steken ;) )

 

werkt wel niet met elektrisch bediende stoelen ivm plaatsgebrek :!:

 

http://nl.aliexpress.com/item/OEM-CAR-FRONT-SEAT-DRAWER-FOR-VW-PASSAT-B6-CC-TIGUAN-AUDI-Q3-A4L-Q5-ZSB/32262666541.html?ws_ab_test=searchweb201556_6,searchweb201644_3_79_78_77_82_80_62,searchweb201560_1

Link naar reactie
Delen op andere sites

lade voor onder de voorstoel (zeer handig kan ik je vertellen, gezien ik er zelf zo één heb steken ;) )

 

werkt wel niet met elektrisch bediende stoelen ivm plaatsgebrek :!:

 

http://nl.aliexpress.com/item/OEM-CAR-FRONT-SEAT-DRAWER-FOR-VW-PASSAT-B6-CC-TIGUAN-AUDI-Q3-A4L-Q5-ZSB/32262666541.html?ws_ab_test=searchweb201556_6,searchweb201644_3_79_78_77_82_80_62,searchweb201560_1

Ai heb ik terug een luxe probleem ...
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden