Ga naar inhoud

Leuke (goedkope) gadgets/onderdelen AlieXpress


roelh

Aanbevolen berichten

Link naar reactie
Delen op andere sites

@@wulfke,niet verkeerd he,heb ik meteen je voetverlichting gezien hehe.

Ik wil die deurstripverlichting wel,ik ga ze zoeken en ik ga ze vinden

Daar kan je misschien zo een led vezel voor gaan gebruiken. Zal goedkoper zijn dan de oem deurstrip verlichting.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Thx, die ga ik ook bestellen !

uhhh? OOK? Ik heb ze niet besteld hoor :lol:

 

misschien als ik ooit instapverlichting er al in heb zitten en nog wat andere prulletjes en ik weet niet meer wat ik als volgende moet verzinnen. Maar voorlopig nog ff niet :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

uhhh? OOK? Ik heb ze niet besteld hoor

 

misschien als ik ooit instapverlichting er al in heb zitten en nog wat andere prulletjes en ik weet niet meer wat ik als volgende moet verzinnen. Maar voorlopig nog ff niet :mrgreen:

Was eigenlijk bedoeld op al mijn andere bestellingen, dat ik dat dan ook ga bestellen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar kan je misschien zo een led vezel voor gaan gebruiken. Zal goedkoper zijn dan de oem deurstrip verlichting.

Hmm maybe,ik hou bm parts al in de gaten mochten ze daar eens binnenkomen is het ,wel goei tip eens uitkijken daarna,zal wel moeten frezen in de lijst.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm maybe,ik hou bm parts al in de gaten mochten ze daar eens binnenkomen is het ,wel goei tip eens uitkijken daarna,zal wel moeten frezen in de lijst.....

Nee, gewoon eronder monteren, dikte van zo een vezel is misschien maar 2mm en kan je er netjes onder verwerken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

voor zij die ook zo vaak het probleem tegenkomen dat er wat uit hun zakken valt, tussen de zetel en middenconsole in:  http://nl.aliexpress.com/item/Car-seat-cushion-leakproof-for-Volkswagen-VW-POLO-Tiguan-Passat-B5-B6-B7-Golf-MK6-EOS/32441660155.html?ws_ab_test=searchweb201556_6,searchweb201644_3_79_78_77_82_80_62,searchweb201560_1

 

(hoe verzinnen ze 't?) :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

De hemel gekleurde rob mod

Valt best mee is zeker niet storend en niet zichtbaar in de achteruitkijkspiegel

Lampjes zijn nog van de b7 audi

Trouwens in de audi was dit een mod die iemand op eBay in de lichtunit bouwde daar zaten er twee in maar dat was echt teveel licht,degene op de achterbank lichte compleet rood op.

Had ik al gezegd dat ik van rode lampjes houd?

aangepast door rob 44
Link naar reactie
Delen op andere sites

Die ledjes zouden gewoon op eBay moeten staan;of de complete unit anders ff zelf erin boren is very simpel,ik weet alleen zo ff de kleurcode niet meer

Die ledjes zouden gewoon op eBay moeten staan;of de complete unit anders ff zelf erin boren is very simpel,ik weet alleen zo ff de kleurcode niet meer,gevonden op eBay vw 3c ambient invullen

aangepast door rob 44
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden