Ga naar inhoud

Leuke (goedkope) gadgets/onderdelen AlieXpress


roelh

Aanbevolen berichten

vandaag de set piano lak roosters binnen gekregen

besteld op 5dec - ontvangen op 23dec

ziet er strak uit, vond de B7 roosters al een upgrade maar deze maken het net toch iets strakker met het chroom rond het wieltje en het piano lak deel.

binnenkort maar een setje B7 roosters in de verkoop doen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Link naar reactie
Delen op andere sites

moet ik ze al langs de kant houden dan :angel: ? incl kabelboom.

 

 

hij vertelde me maandag dat hij net te laat was met de vorige set die hier op het forum werd aangeboden, vandaar mijn opmerking :)

 

Die met pianolak zijn net iets mooier, die voor de achterzijde van middenconsole had ik ook al via een link hier gevonden..

 

Dus mijn keuze gaat naar deze versie  :angel:

aangepast door Ronald1967
Link naar reactie
Delen op andere sites

vandaag nog 1tje ontvangen besteld 5dec - ontvangen op 23dec

setje led vervangers voor in het knipperlicht vooraan. Deze keer zonder fouten - wel even de stekker moeten ompinnen en het gat wat groter moeten maken.

http://nl.aliexpress.com/item/2pcs-car-styling-H21W-BAY9s-120-degress-Canbus-High-Power-yellow-9W-4-SMD-CREE-LED/32240382142.html

aangepast door wulfke
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanmiddag afgeleverd door de post, 3 doosjes met BODAC bakjes. Dus nu ook lid van de BODAC club

Hier moet ik toch ff ingrijpen!

De "C" in BODAC staat voor "club".

Beetje gek dan hé: Bakje Onder De Armleunig Club club??

Let's keep it (on)official boys ????????????

aangepast door Neders
Link naar reactie
Delen op andere sites

Juist zat ik daar aan te denke Peter,

In de prijslijst van de passat b7 van 2011,

Nu staan daar dat de knipperlichten in de spiegels in led zijn uitgevoerd vanaf de comfortline,maar mij lijkt het gewoon halogeen te zijn weet jij hier iets meer van?

aangepast door rob 44
Link naar reactie
Delen op andere sites

vandaag nog 1tje ontvangen besteld 5dec - ontvangen op 23dec

setje led vervangers voor in het knipperlicht vooraan. Deze keer zonder fouten - wel even de stekker moeten ompinnen en het gat wat groter moeten maken.

http://nl.aliexpress.com/item/2pcs-car-styling-H21W-BAY9s-120-degress-Canbus-High-Power-yellow-9W-4-SMD-CREE-LED/32240382142.html

Nog even en je bent verslaafd aan Ali

 

Jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Juist zat ik daar aan te denke Peter,

In de prijslijst van de passat b7 van 2011,

Nu staan daar dat de knipperlichten in de spiegels in led zijn uitgevoerd vanaf de comfortline,maar mij lijkt het gewoon halogeen te zijn weet jij hier iets meer van?

B7 heeft origineel led in de spiegel knipperlicht - er is geen uitvoering met een gewoon lampje

De omgevingsverlichting (onderaan de spiegel) is dan wel een gewoon traditioneel lampje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden