Ga naar inhoud

Je passat op vakantie ...


Petroman

Aanbevolen berichten

  • Reacties 82
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gezien mijn vakantie zich afspeelt in monjardin (nabij het pittoreske saint-kornis) weinig spectaculaire foto's daarvan lol

 

maar vanavond nog ff naar de Ikea in heerlen voor 'n nieuw bed voor junior, dus da's toch ook al 'n uitstap naar het hogere noorden :mrgreen:

(en ja, ik heb 'n slot voorzien voor de aanhanger ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

en zoals beloofd:

 

941256_10151904276975312_1658356144_n.jpg

 

inhoud: 'n nieuw bed met logeerbed, kleerkast, nachtkastje, twee verlichtingsarmaturen, twee matrassen en 'n nieuwe bureaustoel voor robbes vernieuwde kamer.

 

Z'n bureau erft ie van mij, die wordt morgen mooi wit geverfd zoals de rest van 't meubilair. Onder 't motto, als ik m'n kinderkamers aanpak, dan ineens deftig!

 

Success-Kid-FUCK-YEAH.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Getverdemme toch niet de wasstraat? Of heb jij een eigen detailer in dienst? :D

 

Hier om de hoek is er een zaak, waar er een paar jongens zijn die de auto (voor 5 euro ofzo) met de hand wassen en de binnenkant schoonmaken.

 

De wasstraat mag die nooit in en die bestaan hier (waar ik op dit moment ben) ook niet. :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
oeioei fopper in m'n achtertuin :P

 

En jij maar opscheppen met je 'meest groene tuin uit de straat' , jaja... groen zeker met zo'n 3C, waarvan het roetfilter is leeg gehaald en dus af en toe effe wat roet naar buiten "spuugt"... :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden