Ga naar inhoud

  • 0

accu leegloop


gerdtdi

Vraag

Hoe kan het dat mn accu leegloopt, ff een paar dingen op een rij.

 

Dr is ingebroken, Radio weg. B versie terug geplaatst was c .

Ik heb voor van die LED stadslichtjes, Daar gaf hij regelmatig al fout melding op.

Kan het zijn dat er een lekstroom is gemaakt bij de inbraak? Dr was een Gat in het portier gebeukt.

 

Dr Zit zoon stip op de accu, die is zwart. Dat betekend dus opladen.

Als de Motor loopt Geeft hij een Spanning van 13,81. Bij stilstaande Motor ,blijft de spanning op 12,87.

 

Wat kan Ik doe, Wat moet Ik doen???

 

Heb de stadslichtjes al vervangen, en Ik had al een L canbus.

 

Duzzzz, ff Wat Input Graag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Antwoorden 57
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters For This Question

Aanbevolen berichten

  • 0

Jha, en weet je wat het mooist is? Dat ik ze gewoon kan vertellen wat het probleem is en dat ze het verdommen om er een c versie in te zetten.

Omdat ze dan me een tweedehans bx versie zitten. Morgen licht ik de verzekeing in, hoe langer ik der over nadenk hoe kwaaier ik weer wordt.

Ben de auto nu al bijna 2 week kwijt geweest voor jan vul maar in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

En wat nu? Wat zeiden ze?

Nu kijken of die dan morgen wel starten wil.

Is wel zeer vervelend vooral als je hem dan nodig hebt en hij doet het niet

Heb dat ooit gehad met een bedrijfswagen waar black box in zat met gps

maar volgens de black box maatschappij kwam het niet door de hun.

maar de auto was nieuw en die haalde het weekend ook niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Goedemorgen,

 

naar dt ik gister de RNS dr uit heb gehaald, en gisteravond met wat ondersteuning van Jaap nog wat tests gedaan en wat stroom loop gemeten starte ik vanochtend de passie met 1 tik aan de sleutel.

Conclusie, de RNS is de boosdoener.

 

Ik wacht morgen en maandag ochtend ook nog ff af, en dan bel ik maandag.

Eigenlijk is het belachelijk, dingen waar ik gister achter kwam met het eruithalen van de RNS.

De stekker bijvoorbeeld, is gewoon nog stuk. Het afsluit mechanisme is aan 1 kant kompleet weg gebroken.

Ook het airbag lampje om de lijst van de radio was afgebroken, hebben ze gewoon weer wat inelkaar gedrukt. 1 ofandere tuinkabouter heeft deze lijst met een schroeven draaier naar voren gewilpt, gevolg een beste kras op mn gebortseld alu van het lijstje van de clima.

 

Ik heb gister ook mijn verzekering in gelicht over de gang van zaken, en die betreurden dit. Ze willen de afspraak die ik met schadenet even afwachten en hebben mij verzekerd dat als het niet na tevredenheid werdt opgelost Interpolis er een stokje voor stak.

 

Nou das dan weer een lampie in de duisternis, en dat allemaal om dat 1 van onze mede europeanen niet met zn poten van mijn dierbaar bezit af kon blijven.

 

Langleve europa en alles wat het slechte in een mens naar boven brengt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
..............

Nou das dan weer een lampie in de duisternis, en dat allemaal om dat 1 van onze mede europeanen niet met zn poten van mijn dierbaar bezit af kon blijven.

 

Langleve europa en alles wat het slechte in een mens naar boven brengt.

Ik snap dat je boos en teleurgesteld bent.

Maar wat heeft dit met europa te maken? Je kunt ook op een eiland gaan wonen :mrgreen:

 

Fijn dat de oorzaak nu vrijwel zeker gevonden is.

Kun je nu naar een oplossing toe werken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Probleem waarschijnlijk toch gevonden begrijp ik?

Anders doen we samen de DPAMC oprichten.

 

Mischien ff uitleg Wat DPAMC betekend???

 

Wat betreft Wat Dit Met Europa te malen Heeft, is het feit dat de oostblokkers hier hun spullen komen halen zonder af te rekenen.

En dat Ik nu Met het gezeik Zit.

Mischien klink Ik Wat Boos, maar dat valt wel mee.

Wordt alleen zo moe van het moten bewijzen.

 

Haha, maar Wat Ik altijd erg fijn vindt, en dat is voor iedereen dat is de hulp advies en medeleven.

 

 

Bedankt heren en natuurlijk ook de dames.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Vandaag had ik mail van schadenet, ze gaan woensdag bekijken waarom mnaccu leeg loopt.

Ik had hun een mailtje gestuurd, en daar in mijn bevindingen verteld. Dat ik de RNS dr uit had gehaald. Dat de rns leeg loopt kom volgens de geleerden dat er een radar detectie systeem in de teller van 2010 zit.

Dit moet de boosdoener zijn, nou sorry hoor maar de teller zit dr al 2 jaar in en de stroomleegloop is over na dat ik de rns er uit heb gehaald.

Kortom woensdag gaat de rns b versie dr gewoon weer in. En donderdag staat de passat weer met een lege accu. Let maar op

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Gerd Jan,

 

Kunnen ze jou niet gewoon het bedrag uitkeren van een RNS510? Dan koop je zelf wel een C versie, bespaard je een hoop gezeik, maar iets zegt me dat de verzekering daar niet akkoord mee zal gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden