Ga naar inhoud

  • 0

accu leegloop


gerdtdi

Vraag

Hoe kan het dat mn accu leegloopt, ff een paar dingen op een rij.

 

Dr is ingebroken, Radio weg. B versie terug geplaatst was c .

Ik heb voor van die LED stadslichtjes, Daar gaf hij regelmatig al fout melding op.

Kan het zijn dat er een lekstroom is gemaakt bij de inbraak? Dr was een Gat in het portier gebeukt.

 

Dr Zit zoon stip op de accu, die is zwart. Dat betekend dus opladen.

Als de Motor loopt Geeft hij een Spanning van 13,81. Bij stilstaande Motor ,blijft de spanning op 12,87.

 

Wat kan Ik doe, Wat moet Ik doen???

 

Heb de stadslichtjes al vervangen, en Ik had al een L canbus.

 

Duzzzz, ff Wat Input Graag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Antwoorden 57
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters For This Question

Aanbevolen berichten

  • 0

 

maar iets zegt me dat de verzekering daar niet akkoord mee zal gaan.

ja, daar kun je best wel eens gelijk in hebben. Maar hoe dan ook, je mag verwachten dat het probleem binnen redelijk tijd opgelost wordt door deze "experts', en anders eventueel schriftelijk melden aan de maatschappij dat ze tijd genoeg gehad hebben om de zaak te herstellen en dat je er geen vertrouwen meer in hebt. Misschien weet de maatschappij niet eens dat jij nog steeds niet geholpen bent.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ja, hij is der weer.

Nu met c versie, en ik weet nu zeker dat het goed is. Telkens als de auto een poosje heeft stil gestaan, en ik start hem komt het va logo in beeld.

Hij gaat dus slapen, wat de b versie zeker niet deed.

Ik heb er fw 4120 op staan, super scherp beeld. Nu alleen nog iemand vinden die het dvd kan vrij schakelen. :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Ja, hij is der weer.

Nu met c versie, en ik weet nu zeker dat het goed is. Telkens als de auto een poosje heeft stil gestaan, en ik start hem komt het va logo in beeld.

Hij gaat dus slapen, wat de b versie zeker niet deed.

Ik heb er fw 4120 op staan, super scherp beeld. Nu alleen nog iemand vinden die het dvd kan vrij schakelen. :mrgreen:

Dat is weer een zorg minder.

grt jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden