Ga naar inhoud

Auto gewassen op naar de Bangkok Motor Show


DaveBKK

Aanbevolen berichten

dit lijkt op een Votex set.. vergeet niet dat er in China(en (Thailand) aan die kant van de wereld) "dezelfde" Passat's gemaakt worden met een andere bodykit.. net als de Chinese Koplampunits die menigeen er bij ons in heeft..

Link naar reactie
Delen op andere sites

In Thailand worden kentekens geregistreerd op naam van persoon en niet gekoppeld aan de auto.

Een kentenken in Thailand bestaat max uit 4 getallen en 2 letters

In heel Asia zijn nummers heel erg belangrijk, zo is het gelukgetal in Thailand 9 en dan 8, en zo verder.

Daarom is er een enorme handel in kenteken platen maar ook bvb gsm nummers.

een kenteken plaat nr. 1 kost gemiddeld 2,500 Euro

een kenteken plaat nr. 9 kost gemiddeld 10,000 Euro, eentje met 9999 kost al snel 30,000 Euro tot meer.

 

Dus ik dacht een kenteken plaat met 5 op zou heel mooi staan , echter was er een gelukkige bezitter van een E90 BMW M5 degenen die me voor was en 6,500 Euro afrekende voor het kenteken.......

 

denk eerlijk gezegd niet dat ik er dat had voor betaald

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je 18 inch wielen hebt gescoord kun je je oude set mooi gebruiken om er winterbanden op te leggen......................

 

.................... :lol:

 

:embarassed::lol: whoahahaha , ja die is goed van je, winter in Thailand.......... O ja je wilt zeggen die 2 weken per jaar dat het eens minder dan 30 graden is in Bangkok.......

 

aachhh leven is mooi hier :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden