ik heb de auto gekocht met bi-xenon 8000k, gewoon chinees setje, toen een lamp kapot is gegaan heb ik een aantal 6000k lampen gekocht.
had ik achteraf toch maar 8000 gedaan want het is mij te geel.
de lichtopbrengst van beide lampen vind ik trouwens wel weinig. nu vraag ik mij af wat de lichtopbrengst van een xenonlamp beter maakt.
zit er verschil in een ballast? of is dat gewoon aan of uit? heb namelijk ook nog wel 2 van pilot liggen. kan ik die gebruiken met de weerstand ertussen.
of zit het puur in de lampen? uiteraard speelt de koplamp zelf ook mee, als ik groot licht aan zet dan is dat wel een stuk feller.
Vraag
prh
ik heb de auto gekocht met bi-xenon 8000k, gewoon chinees setje, toen een lamp kapot is gegaan heb ik een aantal 6000k lampen gekocht.
had ik achteraf toch maar 8000 gedaan want het is mij te geel.
de lichtopbrengst van beide lampen vind ik trouwens wel weinig. nu vraag ik mij af wat de lichtopbrengst van een xenonlamp beter maakt.
zit er verschil in een ballast? of is dat gewoon aan of uit? heb namelijk ook nog wel 2 van pilot liggen. kan ik die gebruiken met de weerstand ertussen.
of zit het puur in de lampen? uiteraard speelt de koplamp zelf ook mee, als ik groot licht aan zet dan is dat wel een stuk feller.
Link naar reactie
Delen op andere sites
25 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten