Ga naar inhoud

Diverse aanpassingen Vdub(update pag 20 )


Vdub

Aanbevolen berichten

  • Reacties 307
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

tja.. het enige nadeel hieraan is, is dat ik zeker 1 tot 2 weken niet de mogelijkheid heb om in de Passat te rijden.. nu moet ik het tijdelijk met de Audi 80 doen.. niet zozeer erg, alleen het verbruik is minder, 1 op 9 ..

 

Gut, wat een rotleven. :?

 

:lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag zijn er weer wat vorderingen gemaakt... en ten tijde dat ik dit type is de auto onderweg naar de locatie met de spuitcabine.

 

Ook zijn de randen in de wielkast omgevouwen en afgekit zodat het straks niet zal roesten. Het hele spatscherm zal ook nog iets naar buiten komen om er voor te zorgen dat de wielen niet meer kunnen aanslijten als ik bijv. schuin een woonerfdrempel op rijd.

 

Daar wordt vandaag en morgen met 2 man geschuurd aan de auto om hem mooi kaal te maken, alle putjes en dingetjes heeft ie voorzien van een stukje schilderstape om deze zometeen te verwijderen.

 

Morgen ga ik weer fotograferen..

 

4 nieuwe foto's erbij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooie foto reportage en een flinke operatie.

En dat voor een auto met zoveel kilometers.

 

Ben zeer benieuwd naar het eindresultaat. Ziet er veel belovend uit.

 

Ach... wat is nou 356dkm? A.s. dinsdagavond brengt Jan-Mark van Autohaas mijn Sideskirts naar Lochem toe, daar haal ik ze op en breng ze daar naar de schade-hersteller.

 

Morgen heb ik als het goed is ook foto's van een compleet kale auto.. en evt al afgeplakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een klus, pff! Als de motor ploft dan komt er gewoon een andere in anders is de investering voor niets geweest. Probleem is alleen als je wat meer schade krijgt dan 1 portier, hoe gaat dat dan met de verzekering icm de dagwaarde??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed bezig hoor Matthijs! Lijkt wel een beetje op mijn Golf 1 nu, hoewel die nog iets verder uit elkaar ligt. (wat zeg ik? Alleen de wielen zitten er nog onder eigenlijk)

 

Overigens, lijken de Audi Diesel eindpijpen je niks? Die dikke naar beneden krommende? Lijkt me erg gaaf, 1 zo'n dikke pijp aan elke kant. (volgens mij hebben Ron en Vincent ze ook)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo.. vandaag de Audi weer afgestaan aan mn vriendin, slurpt toch iets te hard..

 

Momenteel rijdt ik in een Chevrolet Epica 2.0 VDCI 150pk Automaat.. muv de stoelen zonder steun en het hoge dieselverbruik is het een prettige grote auto.

geneve-chevrolet-epica-l6-2b.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag heb ik weer een paar foto's gemaakt, hij is nu volledig geschuurd.

Vanmiddag heeft de lakleverancier het vloeibare goud(of geel?) gebracht..

 

Morgen maak ik foto's van de auto compleet in de grondverf.

 

Foto's 5 Nieuwe..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag heb ik weer een paar foto's gemaakt, zoals ik gezegd had zou die in de grondverf staan, vanmorgen was ie al compleet ingepakt.. en vanmiddag stond ie in de grondverf.

 

Morgen wordt ie nogmaals geschuurd.

 

Nieuwe foto's..

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden