Ga naar inhoud

Diverse aanpassingen Vdub(update pag 20 )


Vdub

Aanbevolen berichten

  • Reacties 307
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

ik rijd er (nog)niet mee hoor zo laag als op de laatste foto.. maar zo is het als de schroefset op zn laagst staat., ik heb em nu 45mm omhoog gedraaid..

 

Als ik vandaag tijd heb zal ik ff een foto maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ehm... verder wilden de banden niet in de wielkasten omdat het niet past... met een thuiskomertje had ik misschien idd ook op de grond gezeten...

 

De set bevalt uitermate goed.. met de originele schokkers en apex veren veerde de auto veel meer terug omhoog, nu vangt ie de klap op en blijft daar..

 

Het bochtenwerk is fenomenaal tov eerst... nu alleen nog ff wachten tot de veerpootbrug binnen is..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je de alu of stalen versie?

 

haha.. nee die zit er nog niet op.. ze hadden die laten liggen ivm een ander onderdeel dat ik besteld had en in Backorder stond..toen kon ik het vandaag ophalen alleen heb ik daar geen tijd voor gehad..

 

Ook heb ik ontdekt dat ik al een 3BG achterbumper erop heb zitten, dit ivm de spoiler incl PDC, ik had nl een 3BG bumper weten te bemachtigen daarvoor, die is nu overbodig dus.. iemand?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook heb ik ontdekt dat ik al een 3BG achterbumper erop heb zitten, dit ivm de spoiler incl PDC, ik had nl een 3BG bumper weten te bemachtigen daarvoor, die is nu overbodig dus.. iemand?

Zet hem dan op deze topic: VW Passat . nl Forum Index » Onderdelen aangeboden :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow bedoel je dat :P

Veerpootbrug die stond aangegeven aan de topicstart (die van mij kan ik ook maandag ophalen) en die is volgens mij van staal.

4B1805645 QUERTRÄGER

4B0803357A HALTEBOCK (links)

4B0803358A HALTEBOCK (rechts

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bei den Autos ab Modeljahr 2000 wird der Einbau noch leichter weil die eine Leitung der Klimaanlage dem rechten Haltebock nicht im Weg ist. Das gilt auch für den 3BG bzw B5.5

Ik heb mazzel! in mijn boekje staat dat ik een 3BG heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden