Ga naar inhoud

Stil op 't forum...


oele

Aanbevolen berichten

Tja... en ik heb morgen vergadering bij pag... jippie

 

wat zullen ze lachen... en terecht!

 

 

Sorry jongens dat onze Mario zo goed was en niet roepen hè ....... :D8-):D

 

 

haha.. jij bent een overloper.. nu is het ONZE Mario, als Nederland had gewonnen was je voor Nederland :mrgreen:

Net als duitse collega van mij loopt het hele jaar door op oranje werkschoen... (was een grapje van ons) maar hij draagt ze wel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben er ook nog hoor, ow wacht.. ik "spam" de forum zo erg dat dat al nogal overduidelijk is..:mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd, overigens is ie nu half Inca geworden.. omdat ik de laatste tijd nogal vaak auto-onderdelen vervoer en ik de Allroad schoon wil houden van binnen heb ik de Caddy gekocht. Ook gebruik ik hem voor korte stukjes zoals even naar de Welkoop etc. Omdat ie op de zaak staat kost ie ook nog eens niks, met 20 euro per maand.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja... en ik heb morgen vergadering bij pag... jippie

 

wat zullen ze lachen... en terecht!

 

 

Sorry jongens dat onze Mario zo goed was en niet roepen hè ....... :D8-):D

 

 

haha.. jij bent een overloper.. nu is het ONZE Mario, als Nederland had gewonnen was je voor Nederland :mrgreen:

Net als duitse collega van mij loopt het hele jaar door op oranje werkschoen... (was een grapje van ons) maar hij draagt ze wel!

 

Nee nee als DIE MANNSCHAFT speelt dan klopt mijn Duits hart nog altijd ervoor ...... :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je alleen maar virtuele vriendjes, Edwin?

 

...

Nee hoor, maar die kijken allemaal naar die onzin.

 

Nee nee als DIE MANNSCHAFT speelt dan klopt mijn Duits hart nog altijd ervoor ...... :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Blijft toch je roots he, niks mis mee hoor. :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden