Jee13 Geplaatst 29 september, 2011 Rapporteer Geplaatst 29 september, 2011 Vandaag de Passat R36 van Jeroen gedaan, was mooie dag met mooi resultaat in totaal zijn het wel veel fotos, hierbij de url naar mijn website http://jee13.com/index.php?album=auto-d ... Passat+R36 eindresultaat:
Raphael Geplaatst 30 september, 2011 Rapporteer Geplaatst 30 september, 2011 Ontzettend mooie auto! En ontzettend mooi werk afgeleverd Jeroen! Vraag me overigens wel af waar die hamer voor was.....
astonia Geplaatst 30 september, 2011 Rapporteer Geplaatst 30 september, 2011 Wow...wat een mooie bak is dat zeg . Zo'n detail dag maakt het alleen maar erger
AJV Geplaatst 30 september, 2011 Rapporteer Geplaatst 30 september, 2011 Heel erg mooi!!! Ik hoop Jeroen binnenkort een keer te spotten, kan ik het met eigen ogen zien!!
ATS Geplaatst 30 september, 2011 Rapporteer Geplaatst 30 september, 2011 Die auto gaat nog eens 5Km harder, zo glad is hij nu prachtig, wat een resultaat
marcels Geplaatst 30 september, 2011 Rapporteer Geplaatst 30 september, 2011 Zeker mooi, al denk ik dat als Jeroen zijn auto onder de modder zit hij er nog steeds mooi uit ziet
Groovejunk Geplaatst 30 september, 2011 Rapporteer Geplaatst 30 september, 2011 Kijk eens... die glimt als een wurm in de glimslijm! Mooi gedaan mattie!
remkow Geplaatst 30 september, 2011 Rapporteer Geplaatst 30 september, 2011 Om ziekelijk jaloers van te worden, wat een mooie auto!
oholtman Geplaatst 30 september, 2011 Rapporteer Geplaatst 30 september, 2011 Erg mooie foto's Jee, en een perfect resultaat
Jee13 Geplaatst 30 september, 2011 Auteur Rapporteer Geplaatst 30 september, 2011 commentaar op de werkwijze en genomen stappen is welkom hoor, ik kan toelichting geven indien nodig. Als je de volgorde van de fotos aanhoud kan je een beetje zien hoe de stappen verlopen zijn. Het was geen straf om de auto gisteren naar Zutphen terug te brengen die glimlach heb je de gehele rit!! Bij Jeroen aangekomen, werd de auto gelijk ongekwijld en moest ik dat natuurlijk nog even verwijderen..... of zou het gekomen zijn doordat we (Oele=edwin was ook mee) in schemer naar Zutphen reden en de voorkant van auto onder de lijken zat ?? Gelukkig zijn die er snel af als de auto vers gedaan is, uiteraard kan ik geen vieze auto afleveren
Jee13 Geplaatst 30 september, 2011 Auteur Rapporteer Geplaatst 30 september, 2011 Kijk eens... die glimt als een wurm in de glimslijm! Mooi gedaan mattie! Zit ook erg fijne wax op dus stiekem heb je toch je bijdrage geleverd
Passat03 Geplaatst 30 september, 2011 Rapporteer Geplaatst 30 september, 2011 Mooie detail van een mooie wagen. Maar zelfs de breinaad er al bij van moeders.
Sander Wa Oars Geplaatst 30 september, 2011 Rapporteer Geplaatst 30 september, 2011 Netjes hoor Jeroen Vind die foto van het achterlicht echt uber!!!
wheeler Geplaatst 30 september, 2011 Rapporteer Geplaatst 30 september, 2011 dat je hem nog terug aflevert valt me dan weer mee... ....
Groovejunk Geplaatst 30 september, 2011 Rapporteer Geplaatst 30 september, 2011 Kijk eens... die glimt als een wurm in de glimslijm! Mooi gedaan mattie! Zit ook erg fijne wax op dus stiekem heb je toch je bijdrage geleverd Gingdie nu goed met die wax?
ATS Geplaatst 30 september, 2011 Rapporteer Geplaatst 30 september, 2011 hoe heb je hem gepolijst, moest je veel verschillende stappen uitvoeren? bij de autohaas meeting nog even staan kwijlen bij deze auto, maar op het oog zo zag de lak er niet heel er uit. (maar ja je weet nooit wat onder de oude wax vandaan komt ) Maar wat een glans en diepte je voor werk laat die wax echt super uit komen
Jee13 Geplaatst 30 september, 2011 Auteur Rapporteer Geplaatst 30 september, 2011 Netjes hoor Jeroen Vind die foto van het achterlicht echt uber!!! Thx, Is mooi reflectie shot Er zaten wat krasjes in de units, en kunststof kan je ook prima polijsten
Jee13 Geplaatst 30 september, 2011 Auteur Rapporteer Geplaatst 30 september, 2011 hoe heb je hem gepolijst, moest je veel verschillende stappen uitvoeren? bij de autohaas meeting nog even staan kwijlen bij deze auto, maar op het oog zo zag de lak er niet heel er uit. (maar ja je weet nooit wat onder de oude wax vandaan komt )Maar wat een glans en diepte je voor werk laat die wax echt super uit komen Voornamelijk Excenter met oranje pad met monello mezzo, daarna excenter met witte pad en Meguiars DACP #83 paar delen met rotary met oranje en monello mezzo, daarna de 2 stappen met excenter De auto stond er op zich goed bij, maar polijsten gaf duidelijk resultaat, correctie factor is niet heel hoog geweest maar met name de glans en reflectie is goed toegenomen. tevens heb ik het interieur ook helemaal gedaan, microvezel gereinigd en het leer, tevens leer weer gevoed, kunstof van het dashboard ook weer gevoed met All season dressing @ menno , de pete's 53 werkte super en geheel vlekloos nu
Jee13 Geplaatst 30 september, 2011 Auteur Rapporteer Geplaatst 30 september, 2011 Hoor net dat jeroen met de passat en zijn dikste zonnebril naar groningen aan het cruizen is
vwsp220remon Geplaatst 30 september, 2011 Rapporteer Geplaatst 30 september, 2011 holymoly! Weer een praaaaaaaaaachtig stuk werk (Eyecatcher) geleverd zeg! t..ng !!!
oele Geplaatst 30 september, 2011 Rapporteer Geplaatst 30 september, 2011 Oele=edwin was ook mee Was leuk, wel beetje laat thuis en dus verslapen. Ook leuk om ook eens kennis te maken met Jeroen/R36. Ge-wel-di-ge wagen die R36!! Een volgende gelegenheid mag ik ook eens sturen van Jeroen.
passat2010 Geplaatst 30 september, 2011 Rapporteer Geplaatst 30 september, 2011 zkkr mooie foto,s en een mooi resultaat
Groovejunk Geplaatst 30 september, 2011 Rapporteer Geplaatst 30 september, 2011 Hoor net dat jeroen met de passat en zijn dikste zonnebril naar groningen aan het cruizen is Ik hoorde net op de radio dat er een zeer glimmend object op de snelweg rijdt bij Grunn in de buurt en dat men op moet passen voor verblinding.
rossi Geplaatst 30 september, 2011 Rapporteer Geplaatst 30 september, 2011 heb de hele fotoserie gekeken heb even een dweil op de grond gelegd begon gewoon spontaan te kwijlen
Aanbevolen berichten