Ga naar inhoud

Full detail Passat R36


Jee13

Aanbevolen berichten

  • Reacties 54
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

commentaar op de werkwijze en genomen stappen is welkom hoor, ik kan toelichting geven indien nodig.

 

Als je de volgorde van de fotos aanhoud kan je een beetje zien hoe de stappen verlopen zijn.

 

Het was geen straf om de auto gisteren naar Zutphen terug te brengen :mrgreen:

die glimlach heb je de gehele rit!!

 

Bij Jeroen aangekomen, werd de auto gelijk ongekwijld en moest ik dat natuurlijk nog even verwijderen.....

of zou het gekomen zijn doordat we (Oele=edwin was ook mee) in schemer naar Zutphen reden en de voorkant van auto onder de lijken zat ??

 

Gelukkig zijn die er snel af als de auto vers gedaan is, uiteraard kan ik geen vieze auto afleveren 8-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoe heb je hem gepolijst, moest je veel verschillende stappen uitvoeren? bij de autohaas meeting nog even staan kwijlen bij deze auto, maar op het oog zo zag de lak er niet heel er uit. (maar ja je weet nooit wat onder de oude wax vandaan komt :cry: )

Maar wat een glans en diepte :shock: je voor werk laat die wax echt super uit komen 8-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoe heb je hem gepolijst, moest je veel verschillende stappen uitvoeren? bij de autohaas meeting nog even staan kwijlen bij deze auto, maar op het oog zo zag de lak er niet heel er uit. (maar ja je weet nooit wat onder de oude wax vandaan komt :cry: )

Maar wat een glans en diepte :shock: je voor werk laat die wax echt super uit komen 8-)

 

 

Voornamelijk Excenter met oranje pad met monello mezzo, daarna excenter met witte pad en Meguiars DACP #83

 

paar delen met rotary met oranje en monello mezzo, daarna de 2 stappen met excenter

 

De auto stond er op zich goed bij, maar polijsten gaf duidelijk resultaat, correctie factor is niet heel hoog geweest maar met name de glans en reflectie is goed toegenomen.

 

tevens heb ik het interieur ook helemaal gedaan, microvezel gereinigd en het leer, tevens leer weer gevoed, kunstof van het dashboard ook weer gevoed met All season dressing

 

@ menno , de pete's 53 werkte super en geheel vlekloos nu

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden