Ga naar inhoud

hekel aan de kou


passat2010

Aanbevolen berichten

heb er zeker last van. vooral als ik hem net start dan lijkt het mijn oude fiat marea wel!

 

hier een kraak daar een piep, maar als ie eenmaal warm is dan hoor ik alleen nog heel zachtjes de turbo fluiten. :mrgreen:

 

 

daar word ik weer warm van... en van de verwarming. 8-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn Passat is van mei 2010 en het is mij inderdaad ook opgevallen dat er steeds meer dingen gaan rammelen, voornamelijk in het dashboard waar je dus moeilijk bij kunt komen :x . Dit is toch een slechte zaak voor een auto in die prijsklasse.

Ook de deuren kraken als het koud is, ik vermoed dat dit aan de deurrubbers ligt, ik wil ze invettten maar de deursticks (soort Pritt-stick om je rubbers in te vetten) zijn nu overal uitverkocht. Kan ook Vaseline nemen, moet ik het potje even van mijn nachtkastje halen :lol::lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook de deuren kraken als het koud is, ik vermoed dat dit aan de deurrubbers ligt, ik wil ze invettten maar de deursticks (soort Pritt-stick om je rubbers in te vetten) zijn nu overal uitverkocht. Kan ook Vaseline nemen, moet ik het potje even van mijn nachtkastje halen :lol::lol:

 

Talkpoeder werkt ook goed en je houdt het droog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet alleen rammeltjes en kraakjes, ook met koude olie in de versnellingsbak moeilijk schakelen in van zijn 1->2 en van zijn 3->2. soms ook moeilijk in zijn 1. Maar ja dat is al sinds we hem hebben, bak olie al is laten wisselen. Mocht niet helpen. Ach ja je leert er mee leven. Is trouwens een golf 4 tdi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Passat hoort niet te kraken ;)

ik ben normaal pro winter maar nadat gek*t met de passat vandaag niet meer...

er ligt 10cm sneeuw, max temperatuur sinds gisterenmorgen was -6° en het wordt kouder vannacht, en het begint opnieuw wat te sneeuwen hier in belgie...

binnen 24° ZALIG :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn Passat is van mei 2010 en het is mij inderdaad ook opgevallen dat er steeds meer dingen gaan rammelen, voornamelijk in het dashboard waar je dus moeilijk bij kunt komen :x . Dit is toch een slechte zaak voor een auto in die prijsklasse.

Ook de deuren kraken als het koud is, ik vermoed dat dit aan de deurrubbers ligt, ik wil ze invettten maar de deursticks (soort Pritt-stick om je rubbers in te vetten) zijn nu overal uitverkocht. Kan ook Vaseline nemen, moet ik het potje even van mijn nachtkastje halen :lol::lol:

 

 

ik spuit regelmatig siliconenolie uit een spuitbussie van de Action 2 euro op de rubbers doekje er over en ze kraken niet en vriezen ook niet meer vast

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden