Ga naar inhoud

Snap mijn Passat uitvoering niet ?


gurby

Aanbevolen berichten

hallo Passat experts !

 

 

Ik zit met de volgende vraag:

 

Op dit forum lees ik e.e.a. over verschillende Passat uitvoeringen maar dit gaat volgens mij vooral over de 3BG. Zelf heb ik een 3B variant uit 2000.

 

Ik dacht dat het een highline was, maar in de kofferbak op sticker staat volgens mij basis (in het boekje moet ik nog gaan kijken). Echter hij heeft wel o.a.

 

- zwarte luxe (sport) stoelen

- leren 3 spaaks stuur, vers.pook & handrem

- in/uit stapverlichting

- 2x 12volt achterin

- carbon interieurdelen

- climatronic

- 4x elektr ramen, cv op afstand, cruisecontrol

- mistlampen

 

Wie kan mij helpen met mijn raadsel :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar dat doen dealers toch niet? Lijkt me dat dat soort activiteiten alleen worden uitgevoerd als auto's worden geimporteerd... Mijn auto heeft wel een origineel NL kenteken..

 

Kan hij niet per ongeluk verkeerd gestickerd zijn?

 

Datum eerste afgifte Nederland 26 juli 2000

Datum eerste toelating 26 juli 2000

Link naar reactie
Delen op andere sites

Normaal bouwt nmw de importeur de auto's om naar de gewenste uitvoering.

VW's komen in NL normaal ook op conti's de showroom uit terwijl VW(duitsland) in de fabriek er iets anders op legt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is inderdaad soms niet bij te houden. Zeker als het om een actiemodel gaat. Bijvoorbeeld ocean pacific of optive. Dat zijn meestal basis auto,s die worden uitgerust met extra's zoals in kleur gespoten delen of andere meerleveringen. Maar als je een standaard auto hebt en dus geen actiemodel moet de aanduiding op de sticker wel kloppen met de uitvoering of ze hebben het achteraf omgebouwd. In mijn bora staat dus wel Highline op de sticker en volgens mij is dat bij de passat niet anders alleen werden die highline's niet vaak verkocht buiten de 2.8 V6 en de 2.5 tdi modellen en een enkele V5. En vanaf 2002 is het niet bij te houden ivm met de vele actie modellen die geleverd werden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een 3B highline had af-fabriek geen half-leder en stond standaard ook niet op lichtmetaal. Volgens mij dan..

 

Trendline zou kunnen, maar omdat je mistlampen en clima hebt blijf ik toch bij Highline.

 

Maar er is natuurlijk niks mis met een Trendline met opties mistlampen en clima..

 

;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een 3B highline had af-fabriek geen half-leder en stond standaard ook niet op lichtmetaal. Volgens mij dan..

 

Trendline zou kunnen, maar omdat je mistlampen en clima hebt blijf ik toch bij Highline.

 

Maar er is natuurlijk niks mis met een Trendline met opties mistlampen en clima..

 

;)

 

Highline heeft fabriek af wel lichtmetaal, maar geen half-leder. Iig, de sticker in mijn auto verteld me dat het een Highline is, maar ik heb geen half-leder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Highline heeft fabriek af wel lichtmetaal, maar geen half-leder. Iig, de sticker in mijn auto verteld me dat het een Highline is, maar ik heb geen half-leder.

 

Zeker had een 3B highline lichtmetalen velgen. Alleen wel pas wanneer je er 675 euro extra voor neertelde..

 

Een 3B highline was in vergelijking met een 3BG highline zeer karig uitgerust af fabriek..

 

;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Highline heeft fabriek af wel lichtmetaal, maar geen half-leder. Iig, de sticker in mijn auto verteld me dat het een Highline is, maar ik heb geen half-leder.

 

Zeker had een 3B highline lichtmetalen velgen. Alleen wel pas wanneer je er 675 euro extra voor neertelde..

 

Een 3B highline was in vergelijking met een 3BG highline zeer karig uitgerust af fabriek..

 

;)

 

Oeps.. alleen de V6 had wel standaard lichtmetaal zie ik :embarassed: Beetje karig is het wel ja.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden