Ga naar inhoud

Dit is `m dan...


Passatter

Aanbevolen berichten

Ik heb ooit eens een brief gekregen van de Plaatselijke Vw-Audi dealer, dat ik op controle moest komen, toen hebben ze mij verteld dat ik al nieuwe draagarmen had van de 3BG :roll: .. maar evengoed als de oude kapot waren kreeg je toen gewoon gratis nieuwe.

 

hoe het NU zit weet ik niet precies, zal wel iets met de Leeftijd van de auto te maken hebben dus tot die en die Bouwjaren...

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb ze laatst wel onder garantie vergoed gekregen, nadat ze eerst overigens wel berekend waren bij de grote beurt.

 

Moet er wel bij zeggen dat mijn auto alle beurten netjes bij de dealer heeft gehad en dat er toendertijd een terugroep aktie is geweest (48e5 099).

Heb aangegeven dat het een misser van de garage is geweest dat ze de spoorstangen niet eerder vervangen hadden en toen hebben ze coulance verleend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn passat is een ex-lease auto en is altijd keurig onderhouden geweest bij een VW dealer in het westen van het land. Boekjes en rekeningen heb ik thuis.

Nu is mijn vraag of ik met dit probleem naar de plaatselijke VW dealer kan gaan en als het idd de draagarmen zijn of ik die kan laten vervangen zonder kosten????? Ik heb een 3B Variant Tdi van april 2000.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ze allemaal vergoed gekregen, maar moet er wel bij zeggen dat ik bij deze garage al jaren mijn onderhoud laat uitvoeren aan mijn zakelijke volkswagen, en zodoende geen vreemd gezicht ben daar.

 

Verder is mijn mening, dat wanneer een auto zijn beurten altijd netjes bij de dealer heeft gehad, en de boekjes afgestempeld zijn, dan hoeft de eigenaar van de auto niet voor de kosten op te draaien omdat een dealer de onderdelen (in dit geval de spoorstangen) niet heeft vervangen onder coulance toen dit nog kon.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden