Ga naar inhoud

Foto's nieuwe Jetta


VolkswagenPassat

Aanbevolen berichten

media_xl_154883.jpg

 

media_xl_154874.jpg

 

media_l_154875.jpg

 

De eerste beelden van de nieuwe Volkswagen Jetta zijn uitgelekt. De vooral voor de Amerikaanse markt bedoelde auto heeft in ons land concurrentie van de Ford Focus, Mazda 3 en Volvo S40.

 

De nieuwe Jetta heeft veel weg van een verkleinde Passat en groeit ook een aardig stukje in die richting. De lengte zou 4,64 meter bedragen, negen centimeter langer dan voorheen. Of ook de wielbasis zoveel is meegegroeid is nog niet bekend.

 

Wat de motoren betreft kan Europa rekenen op de bekende TSI- en TDI-motoren, waarvan er verschillende met DSG-dubbelkoppeling versnellingsbakken verkrijgbaar zullen zijn. (Bron: Carros.nl / Telegraaf)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind de hele auto een beetje te veel japanse look hebben.

Hij ziet er niet slecht uit, en zeker in trek zijn bij het grote publiek.

Toch mis ik de VW touch en feel.

Kortom, als dit hem wordt hebben de aankomende liefhebbers een leuke uitdaging: maak er een echte VW van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het een hele mooie wagen, MAAR ik zie er in de front een sirocco/golf/passat CC in en achteraan is het bijna hetzelfde als een A4 of seat Exeo, zelfs een bmw zie ik er in.

Neemt niet weg dat ik hem niet zou willen.

Enkel lijkt de voorkant redelijk hoog staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden