Ga naar inhoud

Yes weer een Passat!!


comfortcruiser

Aanbevolen berichten

Hi forummers....

 

Grote kans dat ik wederom een Passat ga aanschaffen. :D

Kheb een Athene Variant op het oog.... Aangezien ik alleen maar sedan ervaring heb vraag ik jullie

waar ik as maandag op moet letten.

Alvast bedankt.

 

Hier alvast een fotootje

 

of01_0006275040.jpg

 

Greetz Comfortcruiser

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan je alleen zeggen dat ik het een hele mooie vind. Waar je bij een specifiek model op moet letten staat bij deze link viewtopic.php?f=141&t=27232

 

Ik heb zelf ook altijd sedan gereden en ben zeer tevreden over de Variant die ik nu bezit. Heerlijk die ruimte en de achterklep/deur dat mis ik bij de sedan. Vooral als je kinderen hebt, of gewoon veel laadruimte nodig hebt, is die grote laadruimte ideaal. Qua rijgenot rijdt voor mij de Variant minstens zo goed als de sedan. Ik heb dit keer gekozen voor 96 kw. Mijn vorige had mider pk's. Ik zou in ieder geval niet weer terug willen naar minder pk's. Bij de aanschaf van mijn volgende Variant houd ik hier zeker rekening mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een warm welkom... :embarassed: Heeeerlijk.

 

@ Jee:

Heb 5 maanden in een Vectra 2.2DTi gestuurd, opzich een leuke auto maar naar mijn mening Opel en diesel gaan

niet samen... kvoelde me gewoon niet thuis in de Slopel.

 

 

De Passat is momenteel standaard.. ff sparen voor een chippie is 1 van de prio`s en uiteraard wat Variant mods

waar ik nog niet in thuis ben. Ik hoop wel op de nodige tips van de Variant cruisers :wink:

De rims zijn 18" en het merk weet ik eigenlijk niet hier een closere pic:

 

 

fpkm1sw.jpg

 

 

 

Uiteraard zal ik nog wel wat Variant vraagjes hebben in de toekomst. Hiervoor heb ik 2 Sedan`s versleten tis ff wennen een Variant...

 

Nogmaals bedankt voor het warne welkom terug... :thx:

 

Greetz Comfortcruiser

Link naar reactie
Delen op andere sites

mooie couleur, Mies! enneuh...welcome back ofcourse!

 

leuk begin voor een lijstje met mods:

 

onderspoiler met PDC achter, kontje kaal maken, remlicht mod, zakken met dat ding, chrome dakrails, R32 stuur, oprolbaar hondenrekkie,slotloze optiek aan de bestuurderskant enz....

 

heb je al geïnformeerd bij vag techniek voor de tuning? Ben ik errug tevreden over....

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden