Ga naar inhoud
  • 0

17 of 18 inch 3c zonder verlaging Mening gevraagd


Momus

Vraag

Ook ik wil misschien de stalen velgen omzetten naar lichtmetaal...

Alleen (zoals in een van de eerdere posts) welke inch moet ik nemen.

18 inch klinkt aantrekkelijk, echter comfort is belangrijk. Daarnaast wordt er zeker niet verlaagd.17 inch beter dan of toch maar de 18? of gewoon bij 16 blijven. Ben alleen bang dat ik dan zeker spijt krijg.

 

Fototje huidige situatie (straatje loopt schuin):

post-8700-1423824085,7195_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Zo te zien gaat het om een comfortline zonder sport-onderstel, dus OEM is dan gewoon erg netjes. 18" zonder verlaging ziet er al snel erg fout en cheap uit, daarmee help je je imago van een fraaie passat direct om zeep.

Wat Jee voorstelt is gewoon erg netjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Hier staat ook nog wat voor de 3C:

http://www.volkswagen-zubehoer.de/shop/ ... elgen.html

 

3C5071497__666.jpg

Akiros, 7,5J x 17", Sterling-Silber 245,00 EUR

 

3C9071497__666.jpg

Arigos, 7,5J x 17", Brillantsilber

 

3C0071497S_88Z.jpg

Avignon, 7,5J x 17", Sterling-Silber

 

3C0071497S_QQ9.jpg

Avignon, 7,5J x 17", Titanium

 

3C0071497__V7U.jpg

Azuro, 7,5J x 17", Anthrazit glanzgedreht

 

3C0071497__666.jpg

Azuro, 7,5J x 17", Brillantsilber glanzgedreht

 

3C0071497S_QQ9.jpg

Siena, 7,5J x 17", Sterling-Silber

 

3C0071497R_QQ9.jpg

Siena, 7,5J x 17", Titanium

 

3C1071496C_8Z8.jpg

Sima, 6,5J x 16", Brillantsilber

 

3C0071497A_8Z8.jpg

Sima, 6J x 18", Brillantsilber

 

3C0071498A_666.jpg

Velos, 8J x 18", Brillantsilber

 

3C0071498A_V7U.jpg

Velos, 8J x 18", Titanium

 

3C0071498AC88Z.jpg

Veracruz, 8J x 18", Sterling-Silber

 

3C0071496__666.jpg

Vitus, 6,5J x 16", Brillantsilber

 

 

Wat Oele heeft vond ik ook wel mooi, ik weet alleen niet of die verlaagd is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Vraag is waarom wil je grotere wielen?

 

De 16 vind ik niet mooi. Groter staat vaak mooier.

 

Onder een grote auto als een passat is het verschil tussen 16 en 17 inch niet erg duidelijk zichtbaar. Dat heeft ook te maken omdat de wanghoogte van de band in verhouding redelijk aanwezig is. Wil je echt duidelijk verschil zien, dan kun je het beste kiezen voor 18 inch.

 

Nadeel daaarvan weer is dat je minder zwart hebt van de banden en je beter de ruimte ziet tussen de spatbordrand en wiel. Wil je het echt mooi hebben, dan ontkom je niet aan om de auto te verlagen als je 18 inch wielen wilt hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Natuurlijk een verlaagde auto ziet er altijd dikker uit met 18" maar om nu te zeggen dat het een must is... Ik rijd zelf ook zonder verlaging met 18" en moet eerlijk zeggen dat de auto-wielen combinatie wel op het randje zit. Maar ik vind het niet storend dat de auto niet verlaagd is, en het grappig is dat ik nog nooit zo veel complementen over de wielen heb gehad (zelfs mijn overbuurvrouw van bijna 70 vond het "mooie sportieve wielen" :-) ).

 

Hier heb je een plaatje van mijn auto met 18" R32 wielen: gallery/image.php?album_id=1023&image_id=6258

 

Overigens vind ik de 5-spaaks Monte Carlo's (op p1) ook erg mooie wielen en deze komen ook best wel groot over (meer 17,5" dan 17" :-) )

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Als je niet gaat verlagen zou ik voor 16'' de Adelaide of de Milwaukee gaan.

 

Ga je voor 17" zou ik de Monte Carlo nemen, hele mooie velg.

 

Ga je wel voor de 18 inch comfort word er echt niet veel minder op hoor.

Zou ik wel een setje verlagings veren doen voor de looks. 8-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

ik heb 18" chicago zonder verlaging, zie mijn foto's, ook eens aez exite dark gehad ook 18", en ivm met quattro gehalte valt dat best nog mee en rijcomfort ook, heb zo eens een vakantie gedaan naar kroatie met die 18" met 4 personen in de wagen en met bagage en geen problemen

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden