Ga naar inhoud
  • 0

auto op slot ramen dicht (passie 3C)


Miorob

Vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
Bij mij is dit standaard!

 

Zo staat het wel in het instructieboek. Maar ik moet ook mijn ab ingedrukt houden om de ramen te sluiten. Dus wat is nu standaard? Mijne is van 2005. Misschien dat het bij de nieuwe modellen wel zo is ingesteld dat ze automatisch sluiten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Bij mij is dit standaard!

 

Zo staat het wel in het instructieboek. Maar ik moet ook mijn ab ingedrukt houden om de ramen te sluiten. Dus wat is nu standaard? Mijne is van 2005. Misschien dat het bij de nieuwe modellen wel zo is ingesteld dat ze automatisch sluiten.

 

De mijne is een comfortline uit met geboortedatum ca. oktober 2006.

Even voor alle duidelijkheid; de sleutel (symbool slotje dicht) net zo lang indrukken totdat de ramen zijn gesloten.

Als het niet lukt. Gewoon voor een 2e keer proberen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Bij mij is dit standaard!

 

Zo staat het wel in het instructieboek. Maar ik moet ook mijn ab ingedrukt houden om de ramen te sluiten. Dus wat is nu standaard? Mijne is van 2005. Misschien dat het bij de nieuwe modellen wel zo is ingesteld dat ze automatisch sluiten.

 

De mijne is een comfortline uit met geboortedatum ca. oktober 2006.

Even voor alle duidelijkheid; de sleutel (symbool slotje dicht) net zo lang indrukken totdat de ramen zijn gesloten.

Als het niet lukt. Gewoon voor een 2e keer proberen.

 

dat lukt mij nog wel maar dan moet je nog langs de auto stil staan tot de ramen dicht zijn.

ik wil juist dat als ik de auto op slot doe, dat de ramen automatisch dicht gaan zodat ik dan ook gelijk weg kan lopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Miorob, je hebt een PB met de uitleg hoe het werkt.

Werkt dat ook voor een CC? Truc van het knopje langer vast houden ken ik ook. Zo kun je ook de ramen open doen bij ontgrendelen. Mijn kanteldakje gaat idd mee dicht/ open.

Hoe zit dat met keyless entry? Dan druk ik namelijk helemaal niet meer op knopjes. Is het zodanig in te stellen dat de ramen (en het dak) altijd dichtgaan? Ongeacht hoe de auto op slot gedaan wordt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Bij mij gaan af en toe ramen vanzelf dicht als ik auto open met sleutel er uit.

Reuze handig, alleen ik weet nou niet precies wanneer zich dat voordoet.

Zal wel combinatie van handelingen zijn alleen doe je altijd alles 'op de automaat' en weet ik nou nooit wat het precies was.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Miorob, je hebt een PB met de uitleg hoe het werkt.

 

hmm, wellicht willen meer mensen het weten en is het een goede aanvulling voor de kb als het er nog in niet in staat. :idea:

 

Het is ergens in te stellen bij stuurgroep 46 bij byte 06, 07 of 08 ??

 

Voor ons is het nu maar gissen op het forum!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb ff gekeken maar bij mij is het al zo ingesteld als hieronder, ramen gaan wel automatisch dicht maar niet gelijk met de sloten van de deuren maar eerst opslot en dan nog een keer met afstandsbediening op slot voor de ramen en dan gaan de ramen automatisch dicht.

Kompfortschliesen%20aktiv.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
En dat kan dus niet met een 3BG model? neem ik aan?

 

Als je doelt op ramen dicht met AB, dat kan wel met een 3BG, de eprom van je comfortmodule moet wat an veranderd worden.

 

 

Nope dat heb ik reeds zelf ingesteld met vds_pro, echter het zou best handig zijn dat de ramen sluiten als je de auto standaard dicht maakt ipv door de knop op de ab in te houden

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Bij mij gaan af en toe ramen vanzelf dicht als ik auto open met sleutel er uit.

Reuze handig, alleen ik weet nou niet precies wanneer zich dat voordoet.

Zal wel combinatie van handelingen zijn alleen doe je altijd alles 'op de automaat' en weet ik nou nooit wat het precies was.

 

Dit heb ik ook,maar heb nog niet kunnen uitvinden onder welke omstandigheden dit nu wel gebeurd en wanneer niet.... :(

Iemand van jullie wellicht?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden