Ga naar inhoud

  • 0

navigatie kloon


mrkilmister

Vraag

  • Antwoorden 88
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters For This Question

Top Posters For This Question

Posted Images

Aanbevolen berichten

  • 0
dag mensen.

 

ecxuus voor de lange afwezigheid. maar ik ben best wel druk.

u kunt rekenen op een extra korting van minimaal 5 % op de toch al lage prijzen.

daarnaast een volledige 100% ondersteuning en service.

helaas is er soms een levertijd. deze modellen vliegen de winkel uit. ik krijg echter wekelijks nieuwe leveringen. U hoeft nooit lang te wachten.

 

Vanaf juli is er een nieuw model bij mij te koop.

 

http://www.autodinges.nl/nieuwe-hd-radi ... ts_id/1582

 

voor u op het forum 10% korting op dit model.

 

toestel ziet er helemaal niet slecht uit!

maar via welk programma draait deze navigatie? is dit Tomtom ? en zijn er nadien kaart- en softwareupdates beschikbaar voor dit toestel ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
dag mensen.

 

ecxuus voor de lange afwezigheid. maar ik ben best wel druk.

u kunt rekenen op een extra korting van minimaal 5 % op de toch al lage prijzen.

daarnaast een volledige 100% ondersteuning en service.

helaas is er soms een levertijd. deze modellen vliegen de winkel uit. ik krijg echter wekelijks nieuwe leveringen. U hoeft nooit lang te wachten.

 

Vanaf juli is er een nieuw model bij mij te koop.

 

http://www.autodinges.nl/nieuwe-hd-radi ... ts_id/1582

 

voor u op het forum 10% korting op dit model.

 

toestel ziet er helemaal niet slecht uit!

maar via welk programma draait deze navigatie? is dit Tomtom ? en zijn er nadien kaart- en softwareupdates beschikbaar voor dit toestel ?

 

Weet niet of je nog antwoord van "autodinges" krijgt :roll: . Ik heb er Igo8 bij gekregen maar er kan ook tomtom op gedraaid worden. Of er updates beschikbaar zijn weet ik niet maar dit heb ik net per email gevraagd dus ik wacht af. Ik heb ook een originele Igo8 versie maar die geeft steeds een foutmelding als ik die installeer. Deze zou ik wel kunnen updaten via een progje dat ik heb geïnstalleerd maar ik durf die illegale versie er niet meet te updaten. Ik hoop dat ik snel antwoord van hem krijg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
dag mensen.

 

ecxuus voor de lange afwezigheid. maar ik ben best wel druk.

u kunt rekenen op een extra korting van minimaal 5 % op de toch al lage prijzen.

daarnaast een volledige 100% ondersteuning en service.

helaas is er soms een levertijd. deze modellen vliegen de winkel uit. ik krijg echter wekelijks nieuwe leveringen. U hoeft nooit lang te wachten.

 

Vanaf juli is er een nieuw model bij mij te koop.

 

http://www.autodinges.nl/nieuwe-hd-radi ... ts_id/1582

 

voor u op het forum 10% korting op dit model.

 

toestel ziet er helemaal niet slecht uit!

maar via welk programma draait deze navigatie? is dit Tomtom ? en zijn er nadien kaart- en softwareupdates beschikbaar voor dit toestel ?

 

Weet niet of je nog antwoord van "autodinges" krijgt :roll: . Ik heb er Igo8 bij gekregen maar er kan ook tomtom op gedraaid worden. Of er updates beschikbaar zijn weet ik niet maar dit heb ik net per email gevraagd dus ik wacht af. Ik heb ook een originele Igo8 versie maar die geeft steeds een foutmelding als ik die installeer. Deze zou ik wel kunnen updaten via een progje dat ik heb geïnstalleerd maar ik durf die illegale versie er niet meet te updaten. Ik hoop dat ik snel antwoord van hem krijg.

 

Ik geloof dat dat ding op Windows CE draait dus kan er dus volgens mij navigatie software op voor PDA`s

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

 

 

toestel ziet er helemaal niet slecht uit!

maar via welk programma draait deze navigatie? is dit Tomtom ? en zijn er nadien kaart- en softwareupdates beschikbaar voor dit toestel ?

 

Weet niet of je nog antwoord van "autodinges" krijgt :roll: . Ik heb er Igo8 bij gekregen maar er kan ook tomtom op gedraaid worden. Of er updates beschikbaar zijn weet ik niet maar dit heb ik net per email gevraagd dus ik wacht af. Ik heb ook een originele Igo8 versie maar die geeft steeds een foutmelding als ik die installeer. Deze zou ik wel kunnen updaten via een progje dat ik heb geïnstalleerd maar ik durf die illegale versie er niet meet te updaten. Ik hoop dat ik snel antwoord van hem krijg.

 

Ik geloof dat dat ding op Windows CE draait dus kan er dus volgens mij navigatie software op voor PDA`s

 

hadden ze me ook al verteld maar op mijn PDA zit nu ook tomtom 6 welke al redelijk verouderd is in vergelijking met de nieuwe versie tomtom. maar de nieuwere versies van tomtom kunnen schijnbaar niet gedraaid worden op een pda

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

ziet er allemaal leuk uit, ben alleen huiverig voor het windows CE gedeelte. Uit eigen ervaring met bijvoorbeeld mobiele telefoons en een pda, windows is traaaaaaaaaaaag:(. Mischien is dat een evrklaring dat het telefoonboek gedeelte traag laadt. Zo zonder dat er geen gebruik wordt gemaakt van andere, snellere, OS software om dat systeem op te draaien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

 

 

Ik geloof dat dat ding op Windows CE draait dus kan er dus volgens mij navigatie software op voor PDA`s

 

hadden ze me ook al verteld maar op mijn PDA zit nu ook tomtom 6 welke al redelijk verouderd is in vergelijking met de nieuwe versie tomtom. maar de nieuwere versies van tomtom kunnen schijnbaar niet gedraaid worden op een pda

 

Op een PDA kan ook TT versie 7. nog wat, heb ik hier gewoon draaien op mijn PDA met versie 8 mappen van een half jaar oud

Dit draait zonder problemen

 

ziet er allemaal leuk uit, ben alleen huiverig voor het windows CE gedeelte. Uit eigen ervaring met bijvoorbeeld mobiele telefoons en een pda, windows is traaaaaaaaaaaag:(. Mischien is dat een evrklaring dat het telefoonboek gedeelte traag laadt. Zo zonder dat er geen gebruik wordt gemaakt van andere, snellere, OS software om dat systeem op te draaien.

 

Ik weet niet wat voor PDA jij hebt gehad maar bij mij zijn ze niet traag hoor, heb jaren lang met een Qtek s100 gedaan met WM heb nu een Touch met WM 6 en ook dit loopt zonder problemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb in onze Octavia een vergelijkbaar systeem zitten met Windows CE, waar in eerste instantie Route66 op stond.. sjee wat een k%t software is dat..

 

Ik heb er nu een recente versie van Igo 8 op staan en die bevalt erg goed, vind alleen jammer dat ik nog niet heb kunnen vinden of het mogelijk is het navi en radio geluid onafhankelijk van elkaar aan te passen. Als je nl met een paar man in de auto zit en de radio dus op de achtergrond aan hebt staan hoor je de instructies bijna niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik twijfel tussen die van 575 en die van 549

 

http://www.autodinges.nl/caddy-touran-g ... ts_id/1475

http://www.autodinges.nl/passat-jetta-g ... ts_id/1576

 

Volgens mij zijn ze nagenoeg hetzelfde. Iemand nog tips of goede ideeen?

 

EDIT:

Net binnen van Autodinges:

"Die van 549 is met TMC en games uitgerust en met een betere software.

Deze radio is beter.

Maar heeft niet het uiterlijk van een rns510 .

En dat is wat iedereen mooi vind"

 

Persoonlijk vind ik het missen van van de rns510 look (voor zover je dat opvalt) niet echt een probleem.

Stabiliteit van software en mogelijkheden lijkt me belangrijker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Het navi geluid kun je apart regelen met dat volume knopje helemaal rechtsbovenin (speaker icoontje met 2 pijltjes ernaast)

Als je daarop drukt switcht hij tussen volume van de navi en volume van de radio zelf.

 

Ik heb een tijdje de mogelijkheid gehad om met zo'n ding te spelen qua navigatie en ik vond het erg tegenvallen......Het systeem draait idd op WinCE de nieuwere op versie 5.0 geloof ik.

 

Ik heb alleen nog niet veel navigatie pakketjes gezien die er vlekkeloos op werken. 1 versie tomtom draaide goed totdat je ging rijden, na een paar minuten bleef het beeld hangen totdat je het navigatiemenu weer opriep. (Versie 7 software met versie 7 kaarten)

 

nog een versie tomtom geprobeerd, deze werkte keurig maar was niet vooruit te branden, schokkerige beelden van om de seconde.

(versie 7 software met versie 8 kaarten).

 

De enige versie tomtom die ik goed aan de praat kreeg was een versie 6, wat alweer een beste tijd uit is en dus redelijk verouderde kaarten heeft....

 

Heb ook een versie Igo geprobeerd, dit werkte na mijn mening het beste op deze systemen. Ik had in het begin alleen het probleem dat na de installatie de software perfect werkte maar nadat het systeem 1 maal uitgezet is geweest ik de onderste menubalk kwijt was (waaronder de kaart knop waarmee de kaart weergave opgeroepen werd). Na een configuratie bestandje aangepast te hebben was dit verholpen, maar het kostte wel weer een halve dag freubelen...

 

Heb tevens nog een route 66 en een navigon versie liggen die ik nog niet getest heb, maar na mij mening werkt Igo gewoon het mooiste op een WinCE navi.

 

Het systeem werkt voor de rest best aardig, maar het is niet te vergelijken met bv een dubbeldin pioneer of een alpine systeem.

 

De traagheid waar silvergrey het over heeft, heeft vaak te maken met de versie kaart die gebruikt wordt. tomtom heeft meerdere versies kaarten die ieder eigen functionaliteiten biedt, waaronder ALG (advanced lane guidence), IQroutes, en Cspeech maar tevens ook elk een eigen mate van detail weergave in de kaart heeft. Zo zijn er kaarten van west-centraal europa van 1.21GB maar ook van 2GB gebruik je dus een kaart met veel details, zal de pda er meer moeite mee hebben en over het algemeen dus trager worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

 

Ik heb de bovenste en was er tot een paar weken geleden redelijk tevreden over. Sinds een paar weken is de schakelaar van de navi kapot, blijft hangen en reageerd niet meer. Sinds vandaag is ook de schakelaar "src" kapot, deze veert nog wel maar reageerd niet meer. Kan nu alleen nog met de afstandsbediening schakelen. Ik hoop dat ik een bedrijf vindt waar ze deze radio's kunnen repareren en wat natuurlijk niet in de papieren loopt. Hij is nu zo'n 3 jr oud.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

denk dat je hooguit bij de leverancier van dat systeem terrecht kan.

De schermen zijn onderling anders. Heb al eens een type van de concurent in handen gehad en open geschroefd, zijn echter niet compatible met systemen die ik verkoop. Alleen een scherm loopt al aardig op. Je ben voor een los beeldscherm snel rond de 100 euro kwijt (excl montage)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
denk dat je hooguit bij de leverancier van dat systeem terrecht kan.

De schermen zijn onderling anders. Heb al eens een type van de concurent in handen gehad en open geschroefd, zijn echter niet compatible met systemen die ik verkoop. Alleen een scherm loopt al aardig op. Je ben voor een los beeldscherm snel rond de 100 euro kwijt (excl montage)

 

De leverancier heb ik vandaag ook al een mailtje gestuurd maar die is niet snel met antwoorden. Het gaat trouwens niet om het scherm maar om de knoppen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden