Ik had hem een 2tal dagen niet gebruikt (wat een schande) en kreeg hem dus niet meer aan de praat.
De startmotor kreeg de motor met moeite rond en ik hoorde een klapperend geluid van de relais vanuit het dashboard.
Dus waarschijnlijk was de batterijspanning te laag.
Dus even met behulp van startkabels de motor aan de praat gekregen en dan onmiddellijk naar de garage.
Na allerlei testen van de batterij en het uitlezen van het geheugen, bleek dat "iets" na het afsluiten van de auto nog steeds 0,350mAh bleek te verbruiken.
Resultaat : maandag as. moet hij terug naar de garage voor een 3tal dagen om de verborgen verbruiker proberen te detecteren. Volgens de technieker zou het wel een werk van lange adem kunnen worden. Gelukkig heb ik nog een maand garantie.
Vraag
pepe
Vandaag had ik een startprobleem met de Passat.
Ik had hem een 2tal dagen niet gebruikt (wat een schande) en kreeg hem dus niet meer aan de praat.
De startmotor kreeg de motor met moeite rond en ik hoorde een klapperend geluid van de relais vanuit het dashboard.
Dus waarschijnlijk was de batterijspanning te laag.
Dus even met behulp van startkabels de motor aan de praat gekregen en dan onmiddellijk naar de garage.
Na allerlei testen van de batterij en het uitlezen van het geheugen, bleek dat "iets" na het afsluiten van de auto nog steeds 0,350mAh bleek te verbruiken.
Resultaat : maandag as. moet hij terug naar de garage voor een 3tal dagen om de verborgen verbruiker proberen te detecteren. Volgens de technieker zou het wel een werk van lange adem kunnen worden. Gelukkig heb ik nog een maand garantie.
Heeft iemand al zoiets gelijkaardigs meegemaakt ?
Link naar reactie
Delen op andere sites
29 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten