Ga naar inhoud

Nu weer andere velgen mooi????????????


blaauwwiekel

Aanbevolen berichten

Ik heb vanmorgen de start gezet om het binnen kantje van mijn 10 jaar oude volkswagen te verfrissen..

Check de results..

 

Eerst de set eruit alles even op het dak/in de buxus en in huis.

Toen met gif spuit de auto lekker gereinigd,en daarna een fris stukje leder weder retour.

 

wil er graag een foto bijzetten maar het wil niet na een kwartier uploaden is er 1 balkje??????

post-4060-1423823220,5506_thumb.jpg

post-4060-1423823220,6131_thumb.jpg

post-4060-1423823220,6912_thumb.jpg

post-4060-1423823220,7693_thumb.jpg

post-4060-1423823220,8318_thumb.jpg

post-4060-1423823220,91_thumb.jpg

post-4060-1423823220,9881_thumb.jpg

post-4060-1423823221,035_thumb.jpg

post-4060-1423823221,1131_thumb.jpg

post-4060-1423823221,1756_thumb.jpg

post-4060-1423823221,2693_thumb.jpg

post-4060-1423823221,3474_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 68
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Heel net interieur sietze! Kun je zo slecht koffie zetten, of was je interieur zo smerig? :mrgreen:

 

 

Begin eens met een spuit,alles nat en dan met de waterzuiger alles weer op zuigen,,,,,,Jaahaha dan wordt het een goor hoekje water.

Maar kun je nagaan en was niet echt te zien hoor....Zat echt gewoon in de stof en niet echt heel oppervlakkig.

Maar hij/zij is weer frisjes.En leer,dat kocht ik gisteren avond nog,komt goed 225 km van huis vandaan.

Gisteren om 21;00 urr weg gereden en goed half 2 weer terug,gelijk op bed en vanmorgen met frisse tegen zin begonnen.Maar als je dan eenmaal bezig bent gaat hij lekker.En het weer zat fantastico mee.Heerlijk lekker zonnetje erbij..En toen ik klaar was ging het sputteren.Klasse.

Ben ook niet een super koffie zetter trouwens,als ik bezig ben vergeet ik even alles om mij heen.Tijd,Koffie

 

Trouwne heel stiekum kun je aan de velg achter zien dat die ook is geholpen.De set 16 inch komende winterset ligt er even onder.Zo verbreed dat hij recht staat met de randen..Zal ik nog foto van maken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja scheelt bijna een kuub modder :mrgreen::mrgreen: Maar bliksum was het al weer helemaal vergeten,had het in vorige Passat ook zulk leer,maar zit super goed...Moet zeggen dat de Trendline die erin zat ook erg goed en sportief zat hoor...Maar dat leer doet mij wel weer wat, en mooi voor trouwerij....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yes Antonio,3b 2000..

Anders zat ik met airbags in de stoelen, bg heeft ander aan sluiting.En storing heb ik geen zin in,en ik kan wel adapters maken.Maar dit kon ik per toeval dat het opviel zo kopen.En was snel geregeld,donderdag bood ik geld en die avond kreeg ik tegen bod en verschil werd gedeeld,zal vanmorgen om te halen.Maar belde of het gister avond ook kon.Wendy was vroeg uit het werk en kon ik vanmorgen gelijk los.

En console was dan anders.heb nu alleen de klep gewisseld.. :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

flinke klus, ziet er goed uit. Toppie

 

Stelt opzich niks voor zo klaar,maar met die cleaning ging er best wat tijd in zitten.Vrouw en kids waren naar Ikea,pa kwam langs en zo hebben we het gezet.Zit ook nog een honden net bij,achter de 2 zits bank.Moet even kijken om beugels morgen.En uiteraad nu moet ik nieuwe matten,Tataaaaa Velours erin liggen 2 setjes op het werk de mooiste nu voor mij... :mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Papa Joe is lijp bezig dus? Haha Sabo ouwe reus hoe bevallen mijn Phoenix pareltjes onder je wagen??

 

En Dieseltje.Zo blijf je bezig hé..Toen ik deze kocht zei ik tegen Wendy zo veel geld/tijd als er in de blauwe gekomen is.Komt hier niet in...Enige wat nog mist is het stuur,en de rs6....Voor de rest klopt kleuren combi niet,maar is hij al weer aardig in die stijl...Hahahah.

Sterker nog mijn veren van de blauwe zijn er onder gekomen nadat ik hem verkocht had.De man kwam terug

en vroeg of ik er voor hem hoge veren onder wilde zetten.Dus heb mijn eigen duur gekochte veren weer.

 

Antonio,, weer wat geleerd.

Dat wist ik echt was mij nog nooit opgevallen,maar wel waar ik heb een cm of 10 leer op het eind.

Link naar reactie
Delen op andere sites

pa kwam langs en zo hebben we het gezet.Zit ook nog een honden net bij,achter de 2 zits bank.Moet even kijken om beugels morgen.En uiteraad nu moet ik nieuwe matten,Tataaaaa Velours erin liggen 2 setjes op het werk de mooiste nu voor mij... :mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 

Mooi gedaan Sietze :thumb:

 

Pa ff de wagen met de bladenblazer gedroogd ? :roll:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden