Ga naar inhoud

Nu weer andere velgen mooi????????????


blaauwwiekel

Aanbevolen berichten

Neeeejong,Dat wil ik niet hebben.Geen geeikel..

Maar had had wel weer iets heel aparts. De man had een pet op,met in de klep van de pet een bierfles opener..Vond ik wel weer een toffe actie.

Die man heeft wel vaak gekke en vage acties..Maar dat kan ik wel warderen,Zal ik dus niet van een vreemde hebben...Zal het dan toch niet de melkboer zijn geweest??????????

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 68
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dit zijn ook de velgen die ik heb laten maken,Had het erover toen ik met Bassie in Barneveld meeting was.

En heb dit toch door gezet,kreeg een setje staal op het werk aangeboden,en gelijk door naar de verbreder.

Dit is momenteel het resultaat,gespoten en wel,Dit wordt voor volgend jaar winter.Sta er nu op ivm kijken en zo,maar banden die erom liggen cuppen wat dus rijd niet super.Maar heb ik ook reden tot sparen voor 18 inch rs4.

post-4060-1423823228,0502_thumb.jpg

post-4060-1423823228,1127_thumb.jpg

post-4060-1423823228,222_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dan moet ik gokken,achter is er een 2,5 ofzo tussen gezet en voor 1,3.

Velgen waren audi a6 dus al een 7j,

Maar we hebben samen met de lasser,gezien en de auto op de krik.

Laten zakken op staal en blokjes hout meronder,en zo maat gemaakt,ik wilde ze recht onder de rand hebben,en dan de velg rand net een 3mm dikker naar buiten.Zodat ze echt dik zitten.Gewoon gemeten dus Jasper en niet echt op j's gelet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die Sietze snap ik niks van ... :wink::mrgreen:

 

........eerst wil hij de auto verkopen.....na die tijd heb je al 2x andere velgen gehad nieuw duur highline interieur erin.......

Waar is dat 3 spaaks stuurje gebleven.......... :mrgreen:

 

Maar èèn ding is zeker alles ziet er weer strak uit........... :thumb:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks Hidde.. :mrgreen: Stuur heeft tempelier....

En sven hoe op de bandjes lag??????

Moet ik nu ook nog nieuwe banden kopen??Neejong,daar heb ik het niet mee.Ze blijven er echt niet onder.

Straks lekker rs4, 18 inch.

En dan volgend winter seizoen de winterbanden voor kopen en dan idd wat met maten klooien dat hij voor wat platter op rubber ligt als nu,en dan achter wat een smallere zodat hij meer knijpt..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik zag er iemand mee staan in Barneveld,athans gewoon 16 inch winter.En heb ik ook wel eerder gehad,Maar verder niks mee gedaan.En toen moest ik weer denken aan dat ik dat toch eens wilde gaan doen.Wilde het eerst met 18 inch staal maar die zijn mij te duur.Maar zijn er wel,voor audi a8 reserve.

Maar toen werd mij dit toe geworpen,en gelijk gebeld met verbreder en die week gelijk heen.

En nu het reslutaat eronder.Moet er nog een ker naaf doppen bij zoeken,heb geen t4 doppen op vooraad anders wilde ik dit proberen.Dan zijn de bouten uit het zicht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Nieuwe foto's van hoe het beestje er momenteel bij staat..Ben nu aan het sparen voor een nieuwe set rubber om de velgen en uiteraad nu eindelijk de stikkers van Passatvw geplaatst.Die heb ik nog op meeting van barneveld gekregen.Maar moesten er nog op,was ze kwijt.

Heb van de week een probleem gehad en reed dus op foei lelijke 15 inch.Daar snel verandering gebracht.Nu 19 inch.....

post-4060-1423823356,4803_thumb.jpg

post-4060-1423823356,5584_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden