Zo snel mogelijk je oude unit terug. Dit is een Discover Media en niet eens een Discover Pro erin! Flinke downgrade!
Oude unit erin, software van updaten en je problemen zijn opgelost
@blueznl stuur mij graag een berichtje....dit is heel erg om te lezen. Wat een ontzettende beunwerk is dit geweest.
Kun je je huidige softwareversie sturen? Menuknop ingedrukt houden tot je service menu ziet en dan druk je op software update. Maak dan wat foto's van het scherm voor me.
Eerste wat je moet eisen is je OUDE unit weer terug erin. Hoe ze dat gaan doen, moeten ze zelf maar oplossen. Maar je oude unit is een Discover Pro unit en de nieuwe hoogstwaarschijnlijk een Discover Media.
Grappige is, is dat EXACT hetzelfde hoofd unit (en idem softwareversie) in andere modellen geleverd is met het 9inch scherm en Discover Pro heet. In de Tiguan, Transporter, Polo etc is het allemaal geleverd.
zie hier voorbeeld van een Polo
@bakkertje zonder een reflash kan dit vaak gefixt worden. Neem even contact op met Roy Kempers van Vag-Diagnose in Varsseveld, geef even aan dat Rainesh je gestuurd heeft. Die zit het dichtsbijzijnde bij je.
@Kooij ik heb een collega in Almere zitten en anders eentje in Groningen (Sappemeer)
@Nour al opgelost?
Dat is wel bijzonder dat je een DM scherm hebt. Jouw systeem is namelijk geleverd met het grote brede scherm
Maar wat betreft je software, dat is wel erg oud. Stuur mij een berichtje, dan gaan we dit aanpakken.
De dealer moet maar de TPI's gaan lezen, daarin staat dat 324 de update is. Er is zelfs een TPI voor versie 0156 naar 0324. Verstuurd vanaf mijn 2112123AG met Tapatalk
Dat is niet de laatste versie. 324 is de laatste versie. Update je media systeem, misschien dat het daarmee opgelost is Verstuurd vanaf mijn 2112123AG met Tapatalk