Ga naar inhoud

Lifehammers geplaatst


strui901

Aanbevolen berichten

Beste leden,

 

Gisteren twee lifehammers gekocht en vandaag geplaatst.

Je kent dat wel, veiligheid is belangrijk maar je wilt niet zo'n afstotelijke lifehammer in je interieur hebben.

 

Ik heb, vind ik, twee mooie plekjes gevonden in de passat waar ze behoorlijk uit het zicht geplaatst zijn en toch direct onder handbereik.

 

Ik heb gaatjes in het kunststof van de stoel geboord en vervolgens met boutjes en moerjes (mét antiterugloop mechanisme) de houder kunnen plaatsen. Past perfect zo en zit mooi stevig.

Wanneer je dit ook wilt doen, let even op waar je boort. Achter het kunststof lopen verticale verstevigingslamellen, het lukt niet om daar een moertje te plaatsen.

 

 

Groeten,

 

Rob

post-5178-1423823171,6003_thumb.jpg

post-5178-1423823171,6472_thumb.jpg

post-5178-1423823171,7409_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goeie plek , maar helemaal geen lifehammer blijft toch iets mooier.

Maar ja, als voor veilig gaat dan is daar een goeie plek

het zou mooier zijn als ze zwart waren. Wel minder goed zichtbaar, maar ze zijn toch ook wel redelijk op de tast te pakken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zwart?? Gewoon spuiten dan die dingen :P Maar idd goed idee, kon ook al geen geschikte plek vinden! :embarassed: Top.

 

 

Goeie plek , maar helemaal geen lifehammer blijft toch iets mooier.

Maar ja, als voor veilig gaat dan is daar een goeie plek

het zou mooier zijn als ze zwart waren. Wel minder goed zichtbaar, maar ze zijn toch ook wel redelijk op de tast te pakken

Link naar reactie
Delen op andere sites

maar................ stel nu dat je op de kop ligt, kan je er dan nog wel bij met de hand. heb ooit eens zoon slipcurces gehad en daar ging je ook in zoon apparaat waar de auto op de kop ging, en ik moet zeggen dat het vrij lasig is naar tussen je benen te reiken als je ondersteboven in de gordel hangt en daar is natuurlijk zoon lifehammer erg handig voor om het zaakje door te snijden. :angel:

Link naar reactie
Delen op andere sites

maar................ stel nu dat je op de kop ligt, kan je er dan nog wel bij met de hand. heb ooit eens zoon slipcurces gehad en daar ging je ook in zoon apparaat waar de auto op de kop ging, en ik moet zeggen dat het vrij lasig is naar tussen je benen te reiken als je ondersteboven in de gordel hangt en daar is natuurlijk zoon lifehammer erg handig voor om het zaakje door te snijden. :angel:

 

Maar het is natuurlijk ook niet erg fraai om hem tegen het dak te schroeven. En aan de zijkant heb je natuurlijk je airbags.. :roll:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de lifehammer wel aan het dak bevestigd, juist vanwege dat je wel eens op je kop zou kunnen hangen. Hij hangt bij mij recht boven de B-stijl. Hij zit niet hinderlijk in het oog (althans voor mij, mijn dochter achterin vraagt de hele tijd waarom die hamer daar hangt) maar is wel goed te pakken (moet je niet in de paniek vergeten dat hij daar hangt en je rechter arm moet nog heel zijn, maar volgens mij kun je bij alle plekken waar je zo'n ding hangt zoiets verzinnen).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de lifehammer wel aan het dak bevestigd, juist vanwege dat je wel eens op je kop zou kunnen hangen. Hij hangt bij mij recht boven de B-stijl. Hij zit niet hinderlijk in het oog (althans voor mij, mijn dochter achterin vraagt de hele tijd waarom die hamer daar hangt) maar is wel goed te pakken (moet je niet in de paniek vergeten dat hij daar hangt en je rechter arm moet nog heel zijn, maar volgens mij kun je bij alle plekken waar je zo'n ding hangt zoiets verzinnen).

 

Hi...kun je een foto plaatsen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er ook 2 gemonteerd.

Heb ze alleen tegen de middenconsole gemonteeerd. Ze zitten dan wel in het zicht, maar mij stort dat niet zo. Weet ik ze tenminste wel te vinden mocht ik ze eens nosig hebben.

 

Hee hallo, dat had ik bij mijn Bora idd ook, maar heb je er geen last van dat je er iedere keer met je been tegenaan zit?

Dat had ik nl wel regelmatig, vooral bij de langere afstanden.... Of heb je een foto??

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden