Ga naar inhoud

Afscheid Passat


sam_v5

Aanbevolen berichten

Hallo mede forumleden,

 

Ik heb per 1 maart een andere baan, het vervelende is dat ik dan een auto mag kiezen.

Dus mijn Passat zal eruit moeten.

Ik hoop dat ik weer een VAG produkt mag rijden, dat hoor ik op mijn eerste werkdag.

 

Ik hou jullie op de hoogte

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij elk bedrijf dat een merkenlijst hanteerd waaruit gekozen moet worden zit ALTIJD het merk VW. VW's zijn gewoon koning van de lease met name vanwege hun restwaarde. Gaat wel goedkomen volgens mij, en een leasebak uitzoeken is altijd leuk vermits je niet eerst een andere moet oprijden.

 

In ieder geval gefeliciteerd met je nieuwe baan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij elk bedrijf dat een merkenlijst hanteerd waaruit gekozen moet worden zit ALTIJD het merk VW. VW's zijn gewoon koning van de lease met name vanwege hun restwaarde. Gaat wel goedkomen volgens mij, en een leasebak uitzoeken is altijd leuk vermits je niet eerst een andere moet oprijden.

 

In ieder geval gefeliciteerd met je nieuwe baan!

 

Niet met je eens, een goede bekende van mij mag alleen maar een ...................Audi bestellen;).

 

Is geen VW

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt tijdens je arbeidsvoorwaardengesprek geen afspraken gemaakt over de auto die je gaat rijden :embarassed:

 

Daar zit wat in :roll:

 

Kijk meneer uw nieuwe auto van de zaak ............. :shock:

 

post-2189-1423823162,3665_thumb.jpg

 

Geintje, zal best wel goed komen. Zal wel even wennen zijn zo`n 3C. En gefeliciteerd met je nieuwe baan. Succes (op je eerste werkdag).

 

 

 

Even off-topic:

Wat moet die ontwerper bij Ssangyong gedacht hebben: "Wat ik geen salarisverhoging, dan heb ik nog wat in petto voor de baas ...... en zie daar, het verhaal achter de Rodius". Moet toch zoiets geweest zijn, want een ontwerper bij zijn volle verstand bedenkt toch niet zo iets. Althans zeker geen 1) auto met een dakkapel en 2) als je dat dan toch doet dan maak je er toch (voorzover dat kan) iets moois van. Volgens mij ligt die ontwerper nog steeds krom van het lachen :lol: .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet nog veel dingen regelen, ik krijg nog te horen hoe het zit met de auto, maak ik me ook niet zo druk om.

 

De passat gaat waarschijnlijk wel in de verkoop met of zonder pioneer met beeldschermen en subwoofer, heb eigenlijk niet zoveel zin om alles

weer uit te bouwen.

 

Ik hou jullie op de hoogte.

 

Hee Peter ik ga in Capelle a/d Ijssel werken (althans daar staat het hoofdkantoor)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Nou mijn eerste week zit erop,

 

Ik heb een tijdelijke auto gekregen, en over een half jaartje een nieuwe uitkiezen.

Ik rij nu in een Koreaanse Lada een Hyundai Tucson

 

Ik heb de lijst gezien en een 3c behoort tot de mogelijkheden, misschien wel een super aangeklede octavia

met DSG en navi ipv een "kale" Passat.

 

Mijn V5 staat nu op marktplaats, ik zie het wel

 

Zolang hij niet verkocht is blijf ik op het forum spoken

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden