Dimitri-Turbo Geplaatst 4 januari, 2009 Rapporteer Geplaatst 4 januari, 2009 Goed bezig geweest.... en nu de andere helft nog
MennoTDI Geplaatst 11 januari, 2009 Rapporteer Geplaatst 11 januari, 2009 Vandaag de passat helemaal met de 3 stappen verwend, met als topper de M16. Superspul dit! Bandjes even gedaan met de Endurance high gloss.
Passat03 Geplaatst 11 januari, 2009 Rapporteer Geplaatst 11 januari, 2009 Andere 2 stappen vergeten, Menno. Moet de mijne binnenkort ook maar weer eens doen ziet er uit als een beest.
MennoTDI Geplaatst 11 januari, 2009 Rapporteer Geplaatst 11 januari, 2009 Tuurlijk niet, Hendrik; 1: Wassen 2: Kleien 3: Paintcleaner 4: Deep crystal polish 5: M16 als wax Was bij mn pa op het werk, lekker, overdekt poetsen!
Tempelier Geplaatst 11 januari, 2009 Rapporteer Geplaatst 11 januari, 2009 Relaxed poetsen zo overdekt, had je die gele ook niet meteen even kunnen doen?
3V Geplaatst 11 januari, 2009 Rapporteer Geplaatst 11 januari, 2009 Is dat je boodschappenwagentje daarachter? Leuk speelgoed
Groovejunk Geplaatst 11 januari, 2009 Auteur Rapporteer Geplaatst 11 januari, 2009 Dat is inderdaad relaxed poetsen zo overdekt.
Dimitri-Turbo Geplaatst 13 januari, 2009 Rapporteer Geplaatst 13 januari, 2009 Vandaag is de mijne aan de beurt! ff die grijze zooi er vanaf halen
Domi84 Geplaatst 13 januari, 2009 Rapporteer Geplaatst 13 januari, 2009 brrrrr, is toch veel te koud jongens. Binnenkort de poetsspullen maar eens ophalen bij mams. De passat kan wel een dagje aandacht gebruiken
Tempelier Geplaatst 13 januari, 2009 Rapporteer Geplaatst 13 januari, 2009 Morgen 6,4 graden en 30% kans op neerslag hier in Noord Holland, ik ga morgen ook aan de slag
Domi84 Geplaatst 13 januari, 2009 Rapporteer Geplaatst 13 januari, 2009 hmmm, nu begint het wel heel erg te jeuken...
Tempelier Geplaatst 13 januari, 2009 Rapporteer Geplaatst 13 januari, 2009 schreef Domi84: hmmm, nu begint het wel heel erg te jeuken...
j.vanderloo Geplaatst 13 januari, 2009 Rapporteer Geplaatst 13 januari, 2009 mijn hogedrukreiniger is ook geel. hahaha......... jezus wat een apparaat zeg.
MennoTDI Geplaatst 13 januari, 2009 Rapporteer Geplaatst 13 januari, 2009 Ja, mooi he? V12 detroit diesel met allison automaat, 1050 pk Heeft geen sjippie meer nodig
Groovejunk Geplaatst 13 januari, 2009 Auteur Rapporteer Geplaatst 13 januari, 2009 Niet? Vind het nog wat mak
MennoTDI Geplaatst 13 januari, 2009 Rapporteer Geplaatst 13 januari, 2009 Ja, maar jij bent sjip-freak
LuyckxWim Geplaatst 16 januari, 2009 Rapporteer Geplaatst 16 januari, 2009 Vandaag eens even iets getest: Meguiars Gold Class Wax op wagen gedaan. Uitgewreven, en opgeblonken, Dan Meguiars NXT Car Wax op wagen gedaan, Uitgewreven & opgeblonken. En nu glimt wagen dubbel zo hard. Nog iemand dat dit zo doet of Grtz wimme
Tempelier Geplaatst 16 januari, 2009 Rapporteer Geplaatst 16 januari, 2009 De wax zorgt voor een beschermende laag en niet voor het extra glimmen. Ik heb er nog nooit van gehoord dat iemand twee verschillende waxen door elkaar heen gebruikt.
blastaway Geplaatst 16 januari, 2009 Rapporteer Geplaatst 16 januari, 2009 ik wel Ik gebruik de M16 en dan de concoursopaste van Smartwax
Tempelier Geplaatst 16 januari, 2009 Rapporteer Geplaatst 16 januari, 2009 schreef blastaway: ik welIk gebruik de M16 en dan de concoursopaste van Smartwax Maar waarom dan niet 2x de concourspaste aanbrengen?
Jee13 Geplaatst 16 januari, 2009 Rapporteer Geplaatst 16 januari, 2009 Dat heet "Toppen" Alvin ik doe t ook regelmatig eerst doe je dan de wax (met sealende component) bij M16 daarna voor het harder glimmen, wax met carnauba, bijv M26 SM, Concourswax bevat ook veel carnauba
Tempelier Geplaatst 16 januari, 2009 Rapporteer Geplaatst 16 januari, 2009 Okay duidelijk. Kan je hier ook #7 voor gebruiken?
Jee13 Geplaatst 16 januari, 2009 Rapporteer Geplaatst 16 januari, 2009 Nope M7 is een glaze ofwel polish, ter voeding van de lak die breng je nog aan voordat je wax aanbrengt
tinus Geplaatst 17 januari, 2009 Rapporteer Geplaatst 17 januari, 2009 2 verschillende waxen wordt vaak gebruikt bij de fanatieke detailer (autopoetser voor Nederlanders...), en dat heet inderdaad 'toppen' (op z'n Engels). Een wax gebruik je niet op de wagen mooi te maken, maar om de resultaten van het wassen/polijsten/voeden te beschermen. Een mooie wax op een matige auto heeft dan ook geen zin; het voorbereidende werk is 95% en de wax voegt een klein beetje extra toe tot 100%. Een wax geeft wel extra 'diepte' en kan de 'natte glans' van voorgaande stappen versterken.
Aanbevolen berichten