Ga naar inhoud

Het grote poetstopic


Groovejunk

Aanbevolen berichten

Dat heeft toch te maken met veiligheid op je werk etc?

 

De jongens bij ons op het werk krijgen dat volgens mij ook, wel op aangepast niveau want het zijn over het algemeen jongeren met LVG (licht verstandelijk gehandicapt)...

 

Yes, Veiligheid staat bovenaan.

Alleen ging het hier om een algemene cursus,dus moet ik dingen leren die voor mij totaal niet van toepassing zijn.

Gelukkig komen ze met een aangepaste versie over een jaar of twee voor de chemiesector.

Ik hoef het pas weer over 10 jaar te doen.

Ik werk volgend jaar 25 bij deze baas en vroeg me al af of ik die cursus wel nodig had.het is helaas landelijk geregeld dus moest ik wel.

 

Greetzzzzzzzzzz Martin

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 257
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik had vandaag maar 2 uur de tijd voor een mini-detail; foamen, afspuiten, wassen, glaze, wax, afwerken met quickdetailer en tireshine...

 

Na het foamen en afspuiten met de hogedrukspuit tijd voor wat sop :-D

Meguiars Goldclass is een fijne shampoo en schuim goed, blijft ook goed kleven!

2e2kyvc.jpg

 

een nepkerstman kwam toevallig langs...

invfr6.jpg

 

even de mond spoelen met zeep als je vieze praatjes hebt...:-D

 

tijd voor een 50/50: links een restje meguiars step 2 polish, rechts de poorboys Blackhole

2cgkgti.jpg

 

erg moeilijk te zien op de foto's, maar de Blackhole laat echt duidelijk zien in het echt wat het doet op een donkere auto. Een tikkeltje donkerder qua kleur, en een veel mooiere glans dan Meguiars step 2 (die fles is nu leeg, en in de Kliko :) ) Ben erg tevreden over Blackhole.

34s5hyp.jpg

 

Daarna even snel in de wax met een restje Meguairs Goldclass liquid wax (gebruik ik met name voor vrienden/kennissen/buren/etc)

 

Een van mijn souveniers uit Florida; een tiredressingapplicator (bandenspons in goed Nederlans) voor $1,99 per 2 stuks...

 

2v1ovm1.jpg

 

Bandjes in de Meg tireshine, nalopen met UQD, trims met Poorboys Trimdetailer. Wieldopjes om de winterbandjes, getverrr..

2hnqaep.jpg

 

Klaar was Tinus, nog even snel wat boodschapjes voor de kerstdagen... x-]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Was verleden week een dag in de USA en had via een van onze scheeps agent was maguiars spullen besteld...

 

Vandaag even auto gewassen en kon het niet laten,

-motorkap en dak gekleid met quick detailer,

-daarna polish met de hand (durfde de nieuwe poetsmachine niet te gebruiken....eerst maar is oefenen op mn 36 jaar oude

Landrover :)

-in de was gezet met NXT

 

Wat een geweldig spul, auto is nu 11 maanden oud maar ziet er beter uit als nieuw :D

 

Beste wensen van een pittig koud Limassol (temperatuur zakt tot rond het vriespunt vanacht!!!)

 

Peter

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hebben voor moeders een twingo gekocht, deze heeft een slecht (over)gespoten motorkap.

Zonet even wat uitgeprobeerd, heb het volgende aan meg gebruikt:

 

NXT Car Wash

Klei + QD

Step 1 Paint Cleaner

Step 2 Deep Crystal Polish

2x NXT tech wax

 

Resultaat echt verbluffend, wat je al met de hand kan doen, laat staan met de machine!!

 

Voor:

DSCF0839.jpg

 

Tijdens:

DSCF0841.jpg

 

Na (en ja, de linkerkant is schoon!):

DSCF0842.jpg

 

Nu wel een lamme hand.. :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden