MartinD Geplaatst 18 december, 2008 Rapporteer Geplaatst 18 december, 2008 Dat heeft toch te maken met veiligheid op je werk etc? De jongens bij ons op het werk krijgen dat volgens mij ook, wel op aangepast niveau want het zijn over het algemeen jongeren met LVG (licht verstandelijk gehandicapt)... Yes, Veiligheid staat bovenaan. Alleen ging het hier om een algemene cursus,dus moet ik dingen leren die voor mij totaal niet van toepassing zijn. Gelukkig komen ze met een aangepaste versie over een jaar of twee voor de chemiesector. Ik hoef het pas weer over 10 jaar te doen. Ik werk volgend jaar 25 bij deze baas en vroeg me al af of ik die cursus wel nodig had.het is helaas landelijk geregeld dus moest ik wel. Greetzzzzzzzzzz Martin
appi Geplaatst 19 december, 2008 Rapporteer Geplaatst 19 december, 2008 vandaag weer effe gejeed buiten
Passat03 Geplaatst 19 december, 2008 Rapporteer Geplaatst 19 december, 2008 Ziet er weer strak uit, appi. Lekker buiten gespeeld dus.
Jee13 Geplaatst 19 december, 2008 Rapporteer Geplaatst 19 december, 2008 lekker schoon ! Mijne ziet er niet uit !
Backloop Geplaatst 19 december, 2008 Rapporteer Geplaatst 19 december, 2008 lekker schoon ! Mijne ziet er niet uit ! Kijk Jeroen dat wordt nog even wassen voordat ik kom. ik ben van plan mits geen regen morgen met een glimmend zwart Passatje te komen en je snapt dan dat die van jou ook schoon moet zijn. Groet
Groovejunk Geplaatst 20 december, 2008 Auteur Rapporteer Geplaatst 20 december, 2008 Lekker schoon Appi!
Groovejunk Geplaatst 22 december, 2008 Auteur Rapporteer Geplaatst 22 december, 2008 Het is erg lekker weer vandaag, heb dus de auto maar eens gewassen en in de M16 gezet.
Dimitri-Turbo Geplaatst 22 december, 2008 Rapporteer Geplaatst 22 december, 2008 Vrouwtje heeft vandaag de auto mee naar haar werk. Maar vanaf morgen is ze vrij dus wellicht dat ik tijd zie om hem even onder handen te nemen.
Alain Geplaatst 22 december, 2008 Rapporteer Geplaatst 22 december, 2008 Was lekker weer vandaag Auto effe gewassen en in de NXT Tech Wax Paste gezet, 8)
tinus Geplaatst 24 december, 2008 Rapporteer Geplaatst 24 december, 2008 Ik had vandaag maar 2 uur de tijd voor een mini-detail; foamen, afspuiten, wassen, glaze, wax, afwerken met quickdetailer en tireshine... Na het foamen en afspuiten met de hogedrukspuit tijd voor wat sop Meguiars Goldclass is een fijne shampoo en schuim goed, blijft ook goed kleven! een nepkerstman kwam toevallig langs... even de mond spoelen met zeep als je vieze praatjes hebt... tijd voor een 50/50: links een restje meguiars step 2 polish, rechts de poorboys Blackhole erg moeilijk te zien op de foto's, maar de Blackhole laat echt duidelijk zien in het echt wat het doet op een donkere auto. Een tikkeltje donkerder qua kleur, en een veel mooiere glans dan Meguiars step 2 (die fles is nu leeg, en in de Kliko ) Ben erg tevreden over Blackhole. Daarna even snel in de wax met een restje Meguairs Goldclass liquid wax (gebruik ik met name voor vrienden/kennissen/buren/etc) Een van mijn souveniers uit Florida; een tiredressingapplicator (bandenspons in goed Nederlans) voor $1,99 per 2 stuks... Bandjes in de Meg tireshine, nalopen met UQD, trims met Poorboys Trimdetailer. Wieldopjes om de winterbandjes, getverrr.. Klaar was Tinus, nog even snel wat boodschapjes voor de kerstdagen... x-]
Ruubje Geplaatst 30 december, 2008 Rapporteer Geplaatst 30 december, 2008 Wordt ik dood geknuppeld als ik zeg dat ik hem door de wasstraat heb gehaald 2 dagen terug? Z'n hele leven is het al een wassstraat auto geweest helaas MAAR als het weer weer wat beter wordt, wordt die eens lekker grondig gepoetst 8)
Groovejunk Geplaatst 30 december, 2008 Auteur Rapporteer Geplaatst 30 december, 2008 Even wat troep weggemikt hier.
Peter Cy Geplaatst 31 december, 2008 Rapporteer Geplaatst 31 december, 2008 Was verleden week een dag in de USA en had via een van onze scheeps agent was maguiars spullen besteld... Vandaag even auto gewassen en kon het niet laten, -motorkap en dak gekleid met quick detailer, -daarna polish met de hand (durfde de nieuwe poetsmachine niet te gebruiken....eerst maar is oefenen op mn 36 jaar oude Landrover -in de was gezet met NXT Wat een geweldig spul, auto is nu 11 maanden oud maar ziet er beter uit als nieuw Beste wensen van een pittig koud Limassol (temperatuur zakt tot rond het vriespunt vanacht!!!) Peter
tinus Geplaatst 31 december, 2008 Rapporteer Geplaatst 31 december, 2008 mooi man, lekker aan de poets Wel hebben we hiervoor een speciale topic om dit kwijt te kunnen: http://www.vwpassat.nl/viewtopic.php?f=128&t=23492
Peter Cy Geplaatst 31 december, 2008 Rapporteer Geplaatst 31 december, 2008 sorry, je hebt gelijk.....kan 1 van de mods dit mischien even verplaatsen.... Bedankt
3V Geplaatst 31 december, 2008 Rapporteer Geplaatst 31 december, 2008 sorry, je hebt gelijk.....kan 1 van de mods dit mischien even verplaatsen.... Done
MennoTDI Geplaatst 3 januari, 2009 Rapporteer Geplaatst 3 januari, 2009 Hebben voor moeders een twingo gekocht, deze heeft een slecht (over)gespoten motorkap. Zonet even wat uitgeprobeerd, heb het volgende aan meg gebruikt: NXT Car Wash Klei + QD Step 1 Paint Cleaner Step 2 Deep Crystal Polish 2x NXT tech wax Resultaat echt verbluffend, wat je al met de hand kan doen, laat staan met de machine!! Voor: Tijdens: Na (en ja, de linkerkant is schoon!): Nu wel een lamme hand..
Tempelier Geplaatst 3 januari, 2009 Rapporteer Geplaatst 3 januari, 2009 Goed werk Menno, lekkere spierballen gekweekt!
tinus Geplaatst 3 januari, 2009 Rapporteer Geplaatst 3 januari, 2009 leuke 50/50 trouwens, duidelijk en mooi verschil! goed gedaan joh, spierpijn?
Passat03 Geplaatst 3 januari, 2009 Rapporteer Geplaatst 3 januari, 2009 Ziet er goed uit, Menno. Daarom zijn er machines uitgevonden he, maarja daar krijg je geen spierballen mee. En als het echt niet wil, geef je maar een gil gaan we er met de rotary over.
Aanbevolen berichten