Ga naar inhoud

Het grote poetstopic


Groovejunk

Aanbevolen berichten

Gister de Meguiars NXT Wax gekocht, ik had Step 2 en 3 al maar deed de voorbehandeling doorgaans met een goede wasbeurt en de schildpadden-meuk....maar man, wat poetst dat NXT anders, je ziet meteen resultaat. Ik heb de Corrado onderhanden genomen, die word waarschijnlijk zometeen verkocht dus heb 'm nog één keer vertroeteld :embarassed:

 

Picture%20004%20(Large).jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 257
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Lekker! :thumb:

 

Ik heb mijn buitenkraan aan de voorkant in orde gemaakt. (Die had ik nog niet namelijk) Meteen tuinslang van 15 mtr erbij gekocht en bijhorende aansluitingen. Nu alleen nog een goede spuit voor het betere poetswerk.. Ah yeah.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Vrije dag vandaag, dus de Passat weer eens lekker verwend met Meguiar's Gold Class shampoo, de velgjes ook weer lekker schoon en de banden in de high endurance tire gloss gel gezet. De Passat ziet er weer uit om door een ringetje te halen!

 

Was overigens wel warm, vanmiddag. Heb flink lopen te zweten tijdens het poetsen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

was een uitstekende dag: geen regen, bewolkt weer, vrouwtje met andere dingen bezig, en ik aan de gang!

 

heerlijk poetsen met m'n nieuwe wagen; eindelijk strak zoals ik het wil.

schuimen, wassen, kleien (ja, zelfs bij een nieuwe wagen nodig...), ALLES 2 lagen Poorboys jetseal 109 sealant (ook de velgen/zijramen/plastic/chroom/alu/etc), 2 lagen Pete's 53 wax op de lak, wieltjes met Meg wheelspray en EZ brush (heerlijk ding!), 2 lagen wheelwax om de velgen te verwennen, Meg tireshine, Meg trimdetailer om alle zwart plastic delen heerlijk mat te krijgen.

 

wat een hobby :mrgreen:

post-4851-1423822863,1181_thumb.jpg

post-4851-1423822863,1806_thumb.jpg

post-4851-1423822863,2587_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

lol

gister ff het dak gedaan met de rotaaaarie, tijdens vakantie italiaanse sjit op dak gekregen, brutale vogels !!!

 

nu geen zichtbare plekken meer in de blanke lak

 

had tevens kras op het dak van afvallende tak tijdens een zeer mooie bergrit op heel smalle steile weggetjes

 

oranje LC met all in one, daarna witte LC met 83, afsluiten met m16

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden