rvarkelen Geplaatst 28 juni, 2008 Rapporteer Share Geplaatst 28 juni, 2008 Gister de Meguiars NXT Wax gekocht, ik had Step 2 en 3 al maar deed de voorbehandeling doorgaans met een goede wasbeurt en de schildpadden-meuk....maar man, wat poetst dat NXT anders, je ziet meteen resultaat. Ik heb de Corrado onderhanden genomen, die word waarschijnlijk zometeen verkocht dus heb 'm nog één keer vertroeteld Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Groovejunk Geplaatst 28 juni, 2008 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 28 juni, 2008 Zo! Dat glimt lekker! Ziet er netjes uit hoor. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
MennoTDI Geplaatst 28 juni, 2008 Rapporteer Share Geplaatst 28 juni, 2008 Passat met meguiars gepoetst! Alleen kleien is niet gebeurd, zal ik eens doen binnenkort. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jee13 Geplaatst 28 juni, 2008 Rapporteer Share Geplaatst 28 juni, 2008 ik ook eens wat gewassen vandaag (niet de mijne ) Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Groovejunk Geplaatst 28 juni, 2008 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 28 juni, 2008 Lekker! Ik heb mijn buitenkraan aan de voorkant in orde gemaakt. (Die had ik nog niet namelijk) Meteen tuinslang van 15 mtr erbij gekocht en bijhorende aansluitingen. Nu alleen nog een goede spuit voor het betere poetswerk.. Ah yeah. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Passat03 Geplaatst 28 juni, 2008 Rapporteer Share Geplaatst 28 juni, 2008 Vandaag de poetsbeurt van de Passie afgemaakt. Foto's volgen nog. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
jeroen Geplaatst 28 juni, 2008 Rapporteer Share Geplaatst 28 juni, 2008 Vanochtend de wagen gewassen en ff snel in de quick detail gezet, misschien dat ik morgen ff de wagen met alle stappen verwen. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Groovejunk Geplaatst 29 juni, 2008 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 29 juni, 2008 Zo, net even gespeeld met de nieuwe aanwinst. Gaat stuk makkelijker dan met het handje. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
jeroen Geplaatst 29 juni, 2008 Rapporteer Share Geplaatst 29 juni, 2008 Zo, net even gespeeld met de nieuwe aanwinst. Gaat stuk makkelijker dan met het handje. Lekker he met de machine!! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Groovejunk Geplaatst 29 juni, 2008 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 29 juni, 2008 Ideaal! zit alleen nog op een tweetal pads te wachten. Heb nog wat zooi in Backorder staan bij Leko. Als dat binnen is dan kan ik alles met de machine doen en niet alleen maar de finish. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
LED-Lightning Geplaatst 30 juli, 2008 Rapporteer Share Geplaatst 30 juli, 2008 Vrije dag vandaag, dus de Passat weer eens lekker verwend met Meguiar's Gold Class shampoo, de velgjes ook weer lekker schoon en de banden in de high endurance tire gloss gel gezet. De Passat ziet er weer uit om door een ringetje te halen! Was overigens wel warm, vanmiddag. Heb flink lopen te zweten tijdens het poetsen! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Groovejunk Geplaatst 24 augustus, 2008 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 24 augustus, 2008 Lekker lekker lekker.. Had heel de dag ECHT vrij vandaag. Niks te klussen, dus de auto maar even lekker gewassen, meteen mijn nieuwe EZ Brush getest voor de velgen , auto ook maar even in de M16 gezet. Poetstherapie knap je van op. En je auto ook Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
jeroen Geplaatst 24 augustus, 2008 Rapporteer Share Geplaatst 24 augustus, 2008 Vandaag de auto in de #83 gezet en in de M16, ook de velgen en de banden glimmen weer. Tevens ook meteen het interieur gedaan. Hij is weer beter als nieuw! Nu kan ik volgende week tenminste trots bij mn nieuwe huisje aakomen. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
tinus Geplaatst 24 augustus, 2008 Rapporteer Share Geplaatst 24 augustus, 2008 was een uitstekende dag: geen regen, bewolkt weer, vrouwtje met andere dingen bezig, en ik aan de gang! heerlijk poetsen met m'n nieuwe wagen; eindelijk strak zoals ik het wil. schuimen, wassen, kleien (ja, zelfs bij een nieuwe wagen nodig...), ALLES 2 lagen Poorboys jetseal 109 sealant (ook de velgen/zijramen/plastic/chroom/alu/etc), 2 lagen Pete's 53 wax op de lak, wieltjes met Meg wheelspray en EZ brush (heerlijk ding!), 2 lagen wheelwax om de velgen te verwennen, Meg tireshine, Meg trimdetailer om alle zwart plastic delen heerlijk mat te krijgen. wat een hobby Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Groovejunk Geplaatst 24 augustus, 2008 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 24 augustus, 2008 Het is bijna beter als sex he? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Groovejunk Geplaatst 3 september, 2008 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 3 september, 2008 Ik heb vanavond de auto maar eens lekker gewassen. Ik had even zin in beweging en de auto had wel zin om gewassen te worden, kwam goed uit dus Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Tempelier Geplaatst 3 september, 2008 Rapporteer Share Geplaatst 3 september, 2008 Weer lekker aan je conditie gewerkt Menno? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Groovejunk Geplaatst 4 september, 2008 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 4 september, 2008 Ja precies ja. Ik had weer 3 dagen vol met vergaderingen en daar wordt ik dan een beetje nerveus van om het zo maar te noemen. Geestelijk gesloopt, maar lichamelijk niet. Even die balans terughelpen dus... Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jee13 Geplaatst 4 september, 2008 Rapporteer Share Geplaatst 4 september, 2008 lol gister ff het dak gedaan met de rotaaaarie, tijdens vakantie italiaanse sjit op dak gekregen, brutale vogels !!! nu geen zichtbare plekken meer in de blanke lak had tevens kras op het dak van afvallende tak tijdens een zeer mooie bergrit op heel smalle steile weggetjes oranje LC met all in one, daarna witte LC met 83, afsluiten met m16 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Tempelier Geplaatst 4 september, 2008 Rapporteer Share Geplaatst 4 september, 2008 Hij is dus weer shitloos Heppie nog foto's gemaakt Jee? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Groovejunk Geplaatst 4 september, 2008 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 4 september, 2008 Vraag dat nou niet... post 'ie zometeen weer een SHITload aanfoto's Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jee13 Geplaatst 4 september, 2008 Rapporteer Share Geplaatst 4 september, 2008 lol wat denk je Alvin? Net ff beide zijkanten van auto met de machine gedaan. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
antonio Geplaatst 4 september, 2008 Rapporteer Share Geplaatst 4 september, 2008 8) Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Tempelier Geplaatst 4 september, 2008 Rapporteer Share Geplaatst 4 september, 2008 Oeps. sorry Menno, te laat Hij is weer lekker glad Jee! Glad en nat Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
rvarkelen Geplaatst 4 september, 2008 Rapporteer Share Geplaatst 4 september, 2008 Ziet er strak uit Jee! Afgelopen weekend heb ik die van mij ff gewassen en gepoetst met NXT, toch zitten er wat plekjes op die ik er niet uit krijg, zie foto's 'k Ben benieuwd naar je kunsten, je foto's zien er in elk geval veelbelovend uit! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten