butcher1981 Geplaatst 22 januari, 2015 Rapporteer Share Geplaatst 22 januari, 2015 Maar welke dan daar heb ik ook veel mooie dingen gezien Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Vinniepilon Geplaatst 22 januari, 2015 Rapporteer Share Geplaatst 22 januari, 2015 Maar welke dan daar heb ik ook veel mooie dingen gezien Ze hebben ook een mooi forum Zelf heb ik meerde shampoos, poorboys, dodo, gyeon. Ga even een uurtje lezen op het forum van carclean Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
butcher1981 Geplaatst 23 januari, 2015 Rapporteer Share Geplaatst 23 januari, 2015 Klopt zekers een mooi forum heb nu verschillende dingen besteld met een zeer mooie en geweldige reviews, dus ben benieuwd. - born to be mild shampoo - glansprotector totaal Dus ben benieuwd Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
BlackPassat Geplaatst 23 januari, 2015 Rapporteer Share Geplaatst 23 januari, 2015 Met de Dodo Juice Born to be Mild heb je een hele goed shampoo gekocht Andre. Gebruik de voorgeschreven dosering; meer is niet nodig en maakt het gebruik onnodig duur. Kijk ook eens rond op het Waworldforum; iets kleinschaliger maar heel gezellig. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
butcher1981 Geplaatst 26 januari, 2015 Rapporteer Share Geplaatst 26 januari, 2015 Dank je wel, heb hem binnen nu wachten op mooi weer. Hij ruikt trouwens heerlijk Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Fai Geplaatst 26 januari, 2015 Rapporteer Share Geplaatst 26 januari, 2015 Dank je wel, heb hem binnen nu wachten op mooi weer. Hij ruikt trouwens heerlijk En heb je ook zo washandje zo was (Wash Mitt) erbij gedaan? Gr Fai Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
butcher1981 Geplaatst 26 januari, 2015 Rapporteer Share Geplaatst 26 januari, 2015 Ik heb er al 2 waar van 1 van schapenwol en andere kant insecten verwijder gedeelte, en de andere een witte van mequair Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Fai Geplaatst 1 februari, 2015 Rapporteer Share Geplaatst 1 februari, 2015 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten