Groovejunk Geplaatst 17 september, 2008 Auteur Rapporteer Geplaatst 17 september, 2008 Da's best karig 5 minuten...
tinus Geplaatst 17 september, 2008 Rapporteer Geplaatst 17 september, 2008 5 minuten is veels te karig, maar bij mijn vrouw heb ik ook maar 4 minuten nodig....
Groovejunk Geplaatst 17 september, 2008 Auteur Rapporteer Geplaatst 17 september, 2008 Dat verbaasd me dan weer niks.
Jee13 Geplaatst 17 september, 2008 Rapporteer Geplaatst 17 september, 2008 5 minuten is veels te karig, maar bij mijn vrouw heb ik ook maar 4 minuten nodig....
tinus Geplaatst 17 september, 2008 Rapporteer Geplaatst 17 september, 2008 Dat is inclusief de 'foamgun klaarzetten', en met de 'hoge druk' afspuiten... mijn god...gaat weer helemaal nergens over.... back ontopic: poetsen
Tempelier Geplaatst 18 september, 2008 Rapporteer Geplaatst 18 september, 2008 Ik had bij m'n maat de Nxt Car Wash laten staan maar moest toch wassen. Daarom om te proberen een flesje Gold Class erbij gekocht. Vindt ze allebei fijn, de GC schuimt wat minder bij het aanbrengen en voelt wat olie-achtig aan. Vandaag de Passat weer aan de beurt. Wielen en wielkasten met Dasty ingespoten, dan met de hogedruk de auto afgespoten, met GC gewassen. Afgespoeld met de tuinslang zonder druk, afgedroogd met de watermagnet en de gehele auto nagelopen met Quick Detailer. Voor de wielen gebuik ik het water uit de tweede emmer waarin de washmitt telkens wordt schoongespoeld. De banden gedaan met Meguiars High Gloss Tyre gel, blijft lekker ruiken dat spul
Groovejunk Geplaatst 18 september, 2008 Auteur Rapporteer Geplaatst 18 september, 2008 Dat ziet er weer lekker uit. Ik wilde net nog gaan wassen, maar het voelt alweer klam aan, dus dat gaat hem niet worden.
ReflexSilver Geplaatst 18 september, 2008 Rapporteer Geplaatst 18 september, 2008 lekker he al dat gepoets
Groovejunk Geplaatst 18 september, 2008 Auteur Rapporteer Geplaatst 18 september, 2008 Mijn huis moet ook nog
Tempelier Geplaatst 18 september, 2008 Rapporteer Geplaatst 18 september, 2008 En straks m'n tanden weer
Groovejunk Geplaatst 14 december, 2008 Auteur Rapporteer Geplaatst 14 december, 2008 Net het huis even uitgevlucht. Kleine heeft heel de dag zijn dag al niet, dus ik moest even iets anders doen als naar dat gejank luisteren Lekker de auto gewassen. Was wel fris, maar dat maakte mij geen fluit uit. Hij is weer schoon!
Jee13 Geplaatst 14 december, 2008 Rapporteer Geplaatst 14 december, 2008 Gister was t veel kouder, guur met die wind, vandaag vond ik het niet koud. Ik wilde auto ook ff doen, maar martin kwam langs en hebben leds in de hemel even geplaatst (was wat meer werk dan verwacht )
MartinD Geplaatst 14 december, 2008 Rapporteer Geplaatst 14 december, 2008 Idd meer werk Jee. Jammer dat bestelde leds niet in unit passen. Bij jou geven ze veel meer licht. In W8 unit geven ze heel mooi licht. Ook achterklep unit in hemel geeft veel licht. Nu nog de deuren en weer een projectje klaar. Thx M8 voor het knutselen. Greetzzzzzzzz Martin
Jee13 Geplaatst 16 december, 2008 Rapporteer Geplaatst 16 december, 2008 Vanmiddag heerlijk buiten gespeeld, beide auto's op de oprit zijn weer schoon (ja ik weet t, de vraag is voor hoelang, maar is soort bezigheidstherapie voor mij he) Om uur of 1 was ik even bij Groove op het werk, buiten staan kletsen, tevens even naar nieuwe mod. gekeken.
appi Geplaatst 16 december, 2008 Rapporteer Geplaatst 16 december, 2008 hopla die is weer mooi das petat
Groovejunk Geplaatst 17 december, 2008 Auteur Rapporteer Geplaatst 17 december, 2008 Issie alweer vies Jee?
Jee13 Geplaatst 17 december, 2008 Rapporteer Geplaatst 17 december, 2008 Jep , heeft iig 1 hele nacht schoon voor de deur gestaan heb vandaag ook al halve tank van ruitensproeier leeggesproeid, gaat wel hard zo met xenonsproeiers erbij
Groovejunk Geplaatst 17 december, 2008 Auteur Rapporteer Geplaatst 17 december, 2008 was gewoon mistig vandaag hoor.. heeft sproeien en wissen niet zoveel zin... zittum in de lucht dan he?
MartinD Geplaatst 17 december, 2008 Rapporteer Geplaatst 17 december, 2008 vandaag geen tijd gehad. Moest een examen voor VCA doen. Wat een onzinnig gedoe is dat man.Gelukkig wel gehaald anders had ik een twee daagse cursus moeten volgen. Greetzzzzzzzzzzzz Martin
Quincy Geplaatst 18 december, 2008 Rapporteer Geplaatst 18 december, 2008 Dat heeft toch te maken met veiligheid op je werk etc? De jongens bij ons op het werk krijgen dat volgens mij ook, wel op aangepast niveau want het zijn over het algemeen jongeren met LVG (licht verstandelijk gehandicapt)...
Thijs Geplaatst 18 december, 2008 Rapporteer Geplaatst 18 december, 2008 Dat heeft toch te maken met veiligheid op je werk etc? De jongens bij ons op het werk krijgen dat volgens mij ook, wel op aangepast niveau want het zijn over het algemeen jongeren met LVG (licht verstandelijk gehandicapt)... dan werken wij met dezelfde doelgroep, ik werk veel met "zijwindgevoelige" jongeren
Quincy Geplaatst 18 december, 2008 Rapporteer Geplaatst 18 december, 2008 Ik werk in een justitiele jeugdinrichting op de gesloten afdeling
Aanbevolen berichten