Ga naar inhoud

Het grote poetstopic


Groovejunk

Aanbevolen berichten

  • Reacties 257
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik had bij m'n maat de Nxt Car Wash laten staan maar moest toch wassen. Daarom om te proberen een flesje Gold Class erbij gekocht. Vindt ze allebei fijn, de GC schuimt wat minder bij het aanbrengen en voelt wat olie-achtig aan. Vandaag de Passat weer aan de beurt. Wielen en wielkasten met Dasty ingespoten, dan met de hogedruk de auto afgespoten, met GC gewassen. Afgespoeld met de tuinslang zonder druk, afgedroogd met de watermagnet en de gehele auto nagelopen met Quick Detailer. Voor de wielen gebuik ik het water uit de tweede emmer waarin de washmitt telkens wordt schoongespoeld. De banden gedaan met Meguiars High Gloss Tyre gel, blijft lekker ruiken dat spul :P

 

IMG_0498.jpg

IMG_0503.jpg

IMG_0509.jpg

IMG_0504.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Idd meer werk Jee.

Jammer dat bestelde leds niet in unit passen.

Bij jou geven ze veel meer licht.

In W8 unit geven ze heel mooi licht.

Ook achterklep unit in hemel geeft veel licht.

Nu nog de deuren en weer een projectje klaar.

Thx M8 voor het knutselen.

 

Greetzzzzzzzz Martin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanmiddag heerlijk buiten gespeeld, beide auto's op de oprit zijn weer schoon (ja ik weet t, de vraag is voor hoelang, maar is soort bezigheidstherapie voor mij he)

 

Om uur of 1 was ik even bij Groove op het werk, buiten staan kletsen, tevens even naar nieuwe mod. gekeken.

post-1511-1423823066,7001_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat heeft toch te maken met veiligheid op je werk etc?

 

De jongens bij ons op het werk krijgen dat volgens mij ook, wel op aangepast niveau want het zijn over het algemeen jongeren met LVG (licht verstandelijk gehandicapt)...

 

dan werken wij met dezelfde doelgroep, ik werk veel met "zijwindgevoelige" jongeren

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden