Ga naar inhoud

Nieuwe auto gekocht :)


Dimitri-Turbo

Aanbevolen berichten

Misschien had je het al gelezen dat ik een beetje aan het rond kijken was voor een nieuwe auto, of een Audi of een Passat.... gister een stukje wezen cruisen en onderhandelen en ja hoor de oude 3B V6 TDI 4motion Variant gaat plaats maken voor een zelfde alleen een 3BG Variant.

 

Dit word nu mijn 3e passat! maar moet nu alles van de huidige auto er (onder)uit halen afneembaretrekhaak, sunnyboys, hondennet ed....

 

Heb de auto gekocht met, nieuwe banden, apk, ed..... ennnnnnnn ik kan hem volgende week zaterdag ophalen!

Auto heeft navigatie, 117.000km gereden, automaat, xenon, sportvelgen, verlaagd, ed ed ed

post-2437-1423822524,6376_thumb.jpg

post-2437-1423822524,7001_thumb.jpg

post-2437-1423822524,8407_thumb.jpg

post-2437-1423822524,95_thumb.jpg

post-2437-1423822525,0594_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 50
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bedankt voor de complimenten, heb de oude eigenaar gebeld van de auto (deze stond vermeld in het boekje dat in het dashboard lag) en deze man wist mij te vertellen dat er een compleet nieuwe motor in is gekomen daardat de ouwe een defecte waterpomp had en is vastgelopen. De motor is een fabrieksnieuwe motor en de man had eventueel nog ergens een bewijs maar die moest ie goed zoeken!

 

Niet veel aan veranderen???? hahaha Sunnyboys monteren, trekhaak er terug op (anders kan de caravan niet mee), uhhhh Oja het projectje hondennet ga ik wederom weer eens overdoen, wil eigelijk een breedbeeld MFD (navi), tokspeed grill en dat was het denk ik wel ;) En eens super goed oppoetsen en dan kan het vrouwtje mooi voor de dag komen op haar werk.. (ik rijd alleen in het weekend in de auto :( )

Link naar reactie
Delen op andere sites

klasse bak, Dimitri!

 

Oja het projectje hondennet ga ik wederom weer eens overdoen,

 

euh, weet jij nog waarom ik dat ding aan jou heb verkocht destijds? Niet geschikt voor een uitvoeringmet airbags, remember? :wink:

 

(of ga je alle benodigde onderdelen apart aanschaffen?)

Link naar reactie
Delen op andere sites

klasse bak, Dimitri!

 

Oja het projectje hondennet ga ik wederom weer eens overdoen,

 

euh, weet jij nog waarom ik dat ding aan jou heb verkocht destijds? Niet geschikt voor een uitvoeringmet airbags, remember? :wink:

 

(of ga je alle benodigde onderdelen apart aanschaffen?)

 

Had ik al in mijn achterhoofd maar vind het zonde om het zo weg te doen naar Polen. Heb reeds alles gedemonteerd (net in 20min) en ik denk dat ik het wel kan inbouwen in de nieuwe, zo niet dan gaat deze in de uitverkoop maar dat hoop ik eigelijk niet!

Ook heb ik de afneembare trekhaak er afgehaald.

 

Bedankt allemaal voor de goede en leuke reacties.... en ik vind leer prachtig en zeker in combinatie met die houtwormen.... heerlijk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden