Ga naar inhoud

Nieuwe aanwinst


Speedyace

Aanbevolen berichten

Nou de keuze is gemaakt, heb vanmiddag een Passat TDI 103 kw 140pk (gaat naar 180pk en iets van 440nm) met een handgeschakelde 6 bak gekocht. Het is een auto, die gereden is door een van de directie leden van pon. Dit vertelde de verkoper mij. De auto zit echt bomvol, van digitenne tot multimedia en B&O speakers. Het zal allemaal wel. Wat ik weet, is dat het perfect klonkl. ik heb wat foto's genomen (telefoon)maar die zijn niet super sorry. Maandag as haal ik hem op dan zal ik kijken of ik wat tijd heb om wat foto's te schieten.

 

Ben gisteren gebelt, dat ik de auto vandaag kan halen. :D Dus de eerste week geen forum meer voor mij :P

 

front-Highline.gif

 

achterkant.gif

 

017.gif

 

018.gif

 

Gr.Speedy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziet er goed uit hoor !

Mijn vorige auto was ook van een personeelslid van Pon geweest, volgens de dealer waar wij hem gekocht hadden.

In het onderhouds boekje stond dat de wagen afgeleverd was door Pon.

Dit gebeurt normaal niet, de dealer levert af, niet de importeur was het verhaal.

Bij navraag bij Pon bleek dit te kloppen en heb ik zelfs de meneer aan de telefoon gehad.

Veel plezier aan je nieuwe tuut toegewenst ! Maar dat zal wel lukken denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooie auto Johan. Sein ff als we mekaar weer tegenkomen.

 

Ik zie dat het degene is geworden waar mijn keus ook op viel en niet de grijse met DSG-bak

 

Hoi Erik,

 

De eerste twee foto's die ik had geplaats, daar is deze er dus niet eén van. Ik ben weer verder gaan zoeken en kwam toen deze Highline tegen. Die andere twee waren een comfortline en een sportline. Maar je hebt gelijk wat betrefd de bak, lekker 6x met het handje.

Als ik hem heb dan zoek ik je wel even op als ik je nog weet te wonen.

 

Gr.Speedy

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden