Ga naar inhoud
  • 0

Cruise controle inbouwen achteraf


Diver

Vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Even een vraagje, hoeveel werk is het om een cruise controle in te bouwen achteraf in een B7.

@@Diver

Uurtje denk ik, inclusief ouwehoeren.

Auto moet wel al de juiste stuurmodule hebben.

aangepast door maxx007at
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Als b7 geen cc heeft, heb je dan automatisch een trendline? Persoonlijk zou ik minimaal voor een comfortline kiezen.

Mods moeten er toch in dus dan maar degenen die ik leuk vindt. Maar info moet je altijd van te voren in winnen, dan baal je achteraf niet. Heb een mooie gezien maar wil even weten of het moeilijk is om diverse mods achteraf in te bouwen. Gaat ook om geld kleur van de auto en goed keuring van de penningmeester. :mrgreen:

aangepast door Diver
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Als b7 geen cc heeft, heb je dan automatisch een trendline? Persoonlijk zou ik minimaal voor een comfortline kiezen.

Nee, dan heb je een import uit Duitsland te pakken. Of een Easyline, die zit nog net onder een trendline volgens mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb de Passat nu 1,5week vol met opties maar ook geen CC . daar kwam ik gisteren pas achter. Waar kan je precies zien wat er in zit. want ik heb hier wel een demo vcds waar ik ook een beetje mee kan uit lezen. Ik kan er verder niet veel over vinden hier op het forum, dus ik ben eigenlijk ook wel benieuwt hoe ik erachter kom wat ik allemaal nodig heb. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden