Ga naar inhoud
  • 0

Amazing discovery


EdB6CC

Vraag

Ik heb vorige maand een discover media met DAB naar dit bedrijf gestuurd. Ik was al op de hoogte van Rob @@Passat Rdi en Alle@@dieseltje dat het niet de meest communicatieve persoon was maar dat was een understatement????.

Advocaat is er al mee bezig maar het ziet er niet zo goed uit op het moment.

Ik doe deze post om andere forumleden te behoeden voor deze persoon/bedrijf.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

aangepast door EdB6CC
Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Waarom geen dm Peter? Kennen gij weer een beetje gaan modde.

Geen zin om de camera en module om te bouwen, geen zin om BT module uit te bouwen, geen zin om de OPS om te bouwen, geen zin om massa's geld uit te geven voor een toestel en dan nog eens te moeten aanpassen met zo een mod chip geval.. tenzij je me weet te overtuigen met andere doorslaggevende argumenten behalve het dab onderdeel dan
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Daar krijg je geen spijt van. DAB is een helder en strak vergeleken met de FM

Ik wil het wel eens horen, van veel radiostations wordt namelijk de dynamiek al behoorlijk gecomprimeerd voordat het signaal de studio verlaat en 'de zender op gaat'. Dat betekent dat je vaak bij FM al niet eens het onderste uit de kan krijgt qua geluidskwaliteit. Dus met dit gegeven ben ik wel benieuwd hoe DAB zich dan in de praktijk onderscheidt in geluidskwaliteit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Geen zin om de camera en module om te bouwen, geen zin om BT module uit te bouwen, geen zin om de OPS om te bouwen, geen zin om massa's geld uit te geven voor een toestel en dan nog eens te moeten aanpassen met zo een mod chip geval.. tenzij je me weet te overtuigen met andere doorslaggevende argumenten behalve het dab onderdeel dan

Bouw ik alles uit. Kan jij die dingen verkopen een camera kost 16 Euro zelfde pas vorm en veel beter beeld dan een highline camera. Dus die drie Componenten verkopen en je kan zo een dm aanschaffen. Neem wel de tijd voor de mod chip dat kan soms efkes duren ????

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Oja gratis Updates navi. Ops werkt gewoon hoeft niet omgebouwd te worden. Beter beeld kwa Scherm. Goede voice control en

app connect en standaard al veel mooier geluid met of zonder sound systeem.

Ok, als jij nog eens zo een toestel voor me regelt dan hebben we een deal
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
  • 0

Ik wil het wel eens horen, van veel radiostations wordt namelijk de dynamiek al behoorlijk gecomprimeerd voordat het signaal de studio verlaat en 'de zender op gaat'. Dat betekent dat je vaak bij FM al niet eens het onderste uit de kan krijgt qua geluidskwaliteit. Dus met dit gegeven ben ik wel benieuwd hoe DAB zich dan in de praktijk onderscheidt in geluidskwaliteit.

Ik heb een Kenwood DAB radio in mn 3BG.

Superchill geluid bij DAB ontvangst. Veel beter en zuiverder dan FM.

 

Echter.....ik heb een plakantenne op mn raam.(werd aanbevolen bij verkoop) maar dat is ronduit KUT.

 

In Apeldoorn bijna geen ontvangst.

Op A1 50% geen ontvangst.

 

Hij staat dus standaard UIT en ik luister gewoon FM, want anders blijft ie wisselen.

 

Geen zin om een andere antenne in te bouwen en aan te schaffen.

 

Ik luister gewoon lekker Spotify

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik wil het wel eens horen, van veel radiostations wordt namelijk de dynamiek al behoorlijk gecomprimeerd voordat het signaal de studio verlaat en 'de zender op gaat'. Dat betekent dat je vaak bij FM al niet eens het onderste uit de kan krijgt qua geluidskwaliteit. Dus met dit gegeven ben ik wel benieuwd hoe DAB zich dan in de praktijk onderscheidt in geluidskwaliteit.

@@bm-er Heb jij geen DAB dan?

Dacht dat het standaard was bij de DM en DP.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Zonde Pizzapuntje, als je een Calearo 7677932 antenne neemt heb je super ontvangst op bijna alle zenders. Kost 110 euro excl. inbouw. Dan had je beter een fm radio kunnen nemen. Maar goed dat vertellen ze er niet bij dat zo'n raamantenne ruk is in Nederland.

aangepast door Roy_01
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Zonde Pizzapuntje, als je een Calearo 7677932 antenne neemt heb je super ontvangst op bijna alle zenders. Kost 110 euro excl. inbouw. Dan had je beter een fm radio kunnen nemen. Maar goed dat vertellen ze er niet bij dat zo'n raamantenne ruk is in Nederland.

Eens. Betaalde €250 voor de radio

Verder ook vet geluid, maar wilde DAB.

 

Nog contact met ze gehad, maar ze waren duidelijk dwars en gaven aan dat ik had kunnen weten, als ik me verdiept had, dat de ontvangst niet optimaal zou zijn....

 

Conjos

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Vanavond nog even bij Alle @@dieseltje geweest om de microfoon aan de gang te krijgen. De microfoondraden liepen naar onder de bijrijdersstoel waar normaal de module zit. Wanneer het module er tussen zit dan koppelt ie de draden door terug naar de quadlock. Alle heeft de pinnen even door gelust op de connector van de module en opgelost.

Tevens heeft Alle het Dynaudio logo in het scherm kunnen activeren en de Dynaudio instelling gedaan. Volume stond zelfs of standje 1 al redelijk op volume.

Alle bedankt en Rob voor de backup, wel makkelijk zon forum en welwillende forumleden.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Nee, dat is op de B8 nog steeds niet standaard. Heeft wel in wat optie-paketten gezeten, maar standaard ho-maar.

Aha wist ik niet.

Dat verwacht je toch niet meer bij een B8. Een auto met een flinke prijskaartje en dan nog zo triest met de standaard uitrusting.

Maar gelukkig zijn het wel mooie auto's

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Aha wist ik niet.

Dat verwacht je toch niet meer bij een B8. Een auto met een flinke prijskaartje en dan nog zo triest met de standaard uitrusting.

Maar gelukkig zijn het wel mooie auto's

Mijn vorige Passat (2008) had zelfs nog raamslingers achter. Catalogus prijs van €38.000,- in Dld....
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden