Ga naar inhoud
  • 0

Amazing discovery


EdB6CC

Vraag

Ik heb vorige maand een discover media met DAB naar dit bedrijf gestuurd. Ik was al op de hoogte van Rob @@Passat Rdi en Alle@@dieseltje dat het niet de meest communicatieve persoon was maar dat was een understatement????.

Advocaat is er al mee bezig maar het ziet er niet zo goed uit op het moment.

Ik doe deze post om andere forumleden te behoeden voor deze persoon/bedrijf.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

aangepast door EdB6CC
Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Hmmm... dat sukt! :neutral: Dat setje waarvoor je onlangs nog deze kant op bent gereden?

Klopt idd, toestel van 10 maanden met DAB. Precies waar ik een tijd naar op zoek was geweest

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb zojuist contact gehad met de eigenaar. Was net 2 weken op kamp geweest en door een aantal factoren was er niet gecommuniceerd zoals het had gemoeten.

We wachten komende week even af, eerst de advocaat maar even melden dat ie gas terug kan nemen.

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

aangepast door EdB6CC
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik heb zojuist contact gehad met de eigenaar. Was net 2 weken op kamp geweest en door een aantal factoren was er niet gecommuniceerd zoals het had gemoeten.

We wachten komende week even af, eerst de advocaat maar even melden dat ie gas terug kan nemen.

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Hoop dat hij het voor je klaar heeft staan ,anders de pitbull erop los laten :mrgreen:

aangepast door Rachid17
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Steeds meer ? Want we doen steeds meer zaken digitaal ?

De postkoets werd vroeger ook overvallen dus ik vrees dat eea gewoon bij het leven hoort.

Hoort er misschien bij maar betekent niet dat ik mij er zomaar bij neerleg. Probeer het veelal netjes op te lossen, zo niet advocaat erop en duurt dat te lang dan een huisbezoekje. Kan gelukkig zeggen dat ik daar niet mijn hand voor om draai. Veelal is het zo dat wanneer je er face to face staat even wat anders dan met een grote bek antwoord geven via je toetsenbordje. Of het verstandig is laat ik in de midden, is maar net hoe de situatie zich op dat moment ontplooit.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Veelal is het zo dat wanneer je er face to face staat even wat anders dan met een grote bek antwoord geven via je toetsenbordje. Of het verstandig is laat ik in de midden, is maar net hoe de situatie zich op dat moment ontplooit.

 

Ik zou alvast niet graag met jou face to face komen te staan in de verkeerde situatie

 

Hoop voor de tegenpartij dat alles netjes op zijn pootjes komt en dat je je toestel heelhuids terug hebt

aangepast door wulfke
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Zolang het aantoonbaar is dat dit jouw DM is, dan kan de curator niet zomaar het ding in de veiling gooien om zijn geld te krijgen. Kan echter wel lang duren voordat je hem terug hebt.

Dat zat ik mij nu ook te bedenken, volgende keer als ik iets opstuur graveer ik mijn naam in het metaal. Heb wel de foto’s van de nrs etc en de mail en messenger berichten maar het blijft idd een lastig iets.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Kreeg net netjes bericht dat de DM vrijwel klaar is????. Eind van de dag op de post en dan hopelijk vrijdag of zaterdag in huis. Ik ga er nu van uit dat het goed komt.

Ik laat nog even weten wanneer het pakket er is.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

De wonderen zijn de wereld nog niet uit????.

De Discover is terug, ondanks het warme weer strax toch maar Ff in de CC proberen.

 

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

In de cc proberen maak me ff nieuwsgierig

Zou wel een super aanvulling zijn voor de cc

 

Welk type Discover heb je dan genomen?

Wat voor voordelen heeft dit type?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

aangepast door hudeck
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Toch gelijk maar even ingebouwd.

DAB antenne achter bij de C stijl gemonteerd (iets meer werk met een zonnescherm in de hoedenplank)

Antennekabel naar voren en met een beetje assistentie van Rob en Alle de laatste connectors erin.

De DAB klinkt als een klokje, morgen even bij Alle een MDI/hub ophalen en dan maar genieten naar een lange maand van wachten/ geen reactie terug/ advocaat etc. T heeft genoeg energie gekost.

Dennis @@Dabrother nog bedankt voor de bemiddeling19e26e2d59d769d00d0b54bf492ffd51.jpg6b452feda46d482d3d21f431f9cc3f11.jpg

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Welkom bij de dm dab cc club volgens mij zijn wij de enige 2 nu met een dm dab in een cc

Vind het nog steeds jammer dat het dab spul niet naar behoren deed. Nu even gekeken naar een DAB RNS510 en al 1tje gevonden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Daar krijg je geen spijt van. DAB is een helder en strak vergeleken met de FM

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Blijft nog altijd kostelijk zo een DAB toestel. Als ik mijn huidige rns wat gunstig van de hand zou kunnen doen zou de pijn wat kunnen verzachten
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden