Ga naar inhoud

Deukjes eruit halen met product van Action


roelh

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik zag onderstaand artikel en was benieuwd of iemand het kende.

Ik heb er nog nooit van gehoord. Zal het überhaupt werken of broodje aap?

 

http://www.tipsenweetjes.nl/lifehacks/geniale-truc-autoschadebedrijven-hekel-aan-product-action/?utm_campaign=S4actionauto&utm_source=Facebook&utm_medium=fb

 

VW Passat b7 1.6 TWE Edition

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net als de meeste producten van de action kost weinig is vaak ook maar even heel???? maar het stomme is als ik even ga kijken voor iets loop ik weer met een volle kar naar buiten ????

aangepast door Passat Rdi
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het kan best werken. Maar wel met ondiepe deuken zonder knikjes.

Je kunt hier elke perslucht flesje voor gebruiken. Als je m op de kop houd komt er ijskoude lucht uit.

Algelopen zomer nog iemand in Turkije dit zien doen met een gasbrander en een flesje gasflesje. Tja velig is anders.

 

Zou het persoonlijk overigens nooit bij mijn eigen auto doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wacht wel weer op de nationale deukjes Repair dag van het forum. Mijn deukjes teller staat inmiddels al weer op 2 helaas, na dat vorig jaar alles netjes verwijderd was!!

Bij centraa l be heer verzekerden mogen er 3 per jaar gratis laten verwijderen. (Kleine deukjes dagen) Gezien jouw deuk magneet een kijkje waard wat de premie is. ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij kunststof bumpers kan je gebruikmaken van het "geheugen" van het kunststof, kan zelfs met een föhn 

gedaan worden, heb ik zelf ook meerdere malen geprobeerd, de ene keer beter dan de andere keer.

En bij een auto het plaatwerk ook al eens behandeld met de föhn en een stuk hout, ja het gaat, maar

je moet wel geluk hebben dat de deuk gunstig is.

 

Dus zal dat met elke spuitbus waar ijskoude stikstof uit komt mogelijk ook lukken ivm het schrik effect

door het temperatuurs verschil, heeft niks met de Action te maken, puur met natuurkunde :wink:  

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden