ArieV Geplaatst 20 november, 2016 Rapporteer Share Geplaatst 20 november, 2016 Even vraag hier voor de lief hebbers. Ik en een collega beide passat rijders hebben een discusie. Ik vind deze led bar lampen een stoer gezicht op een passat en mijn collega lacht me uit. Het nu er van in nederland even terzijde. Wat vinden jullie. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
ArieV Geplaatst 20 november, 2016 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 20 november, 2016 Nog een filmpje dat zelf de nieuwe passat er aan moet geloven. https://youtu.be/w3pG8Sdq7W0 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Diver Geplaatst 20 november, 2016 Rapporteer Share Geplaatst 20 november, 2016 zou voor mij een hele dikke NO GO zijn. 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
bm-er Geplaatst 20 november, 2016 Rapporteer Share Geplaatst 20 november, 2016 Als je het stoer vind moet je in Zweden gaan wonen, daar rijdt op het platteland misschien wel de helft met dat soort koplampen rond. Heeft ook wel een functie, want je wil graag tijdig zien of er een eland aan komt. Dat is vergelijkbaar met een paard en daar wil je niet tegen aan botsen op hoge snelheid. 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
ArieV Geplaatst 20 november, 2016 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 20 november, 2016 Is wel geen passat maar het idee is duidelijk. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Rachid17 Geplaatst 20 november, 2016 Rapporteer Share Geplaatst 20 november, 2016 Je verkracht letterlijk de auto......van die golf 7 is het vast gemaakt aan de dakdragers. Zelf NOG GO net als Diver 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Diver Geplaatst 20 november, 2016 Rapporteer Share Geplaatst 20 november, 2016 @@ArieV Werk je op de kermis of zo 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Vinniepilon Geplaatst 20 november, 2016 Rapporteer Share Geplaatst 20 november, 2016 Functioneel JA mooi NEE 2 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
-=mYst=- Geplaatst 20 november, 2016 Rapporteer Share Geplaatst 20 november, 2016 afschuwelijk, maar KAN praktisch zijn... ik zou het dan op zijn minste ACHTER de grille zetten Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
rob 44 Geplaatst 20 november, 2016 Rapporteer Share Geplaatst 20 november, 2016 Ik zou ook lachen...mn bovenbuur is er zo eentje met zn ouwe bmw...die heeft ook allemaal kermis dr op.opvallend herkenbaar.in belgie noemen ze dat mottig 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
ArieV Geplaatst 20 november, 2016 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 20 november, 2016 Oke ik pak me verlies. Haha bedankt mannen. Ik zou het best op me auto kunnen zetten maar dan moet het wel iets van een landrover of jeep zijn. 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
rob 44 Geplaatst 20 november, 2016 Rapporteer Share Geplaatst 20 november, 2016 Jup of een ander onbekend merk.... Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Rachid17 Geplaatst 20 november, 2016 Rapporteer Share Geplaatst 20 november, 2016 Of kijk voor een golf jeep die oude modelen 4x4. Daar zou het mooi staan Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
-=mYst=- Geplaatst 20 november, 2016 Rapporteer Share Geplaatst 20 november, 2016 Ik zou ook lachen...mn bovenbuur is er zo eentje met zn ouwe bmw...die heeft ook allemaal kermis dr op.opvallend herkenbaar.in belgie noemen ze dat mottig de correcte term is: " ne belachelijke foorbak" 2 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Diver Geplaatst 20 november, 2016 Rapporteer Share Geplaatst 20 november, 2016 Oke ik pak me verlies. Haha bedankt mannen. Ik zou het best op me auto kunnen zetten maar dan moet het wel iets van een landrover of jeep zijn. Zo te zien aan deze post ben je weer nuchter. 3 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Schippersss Geplaatst 20 november, 2016 Rapporteer Share Geplaatst 20 november, 2016 Op en golf country Oke. Maar en Passat nee. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
comfortcruiser Geplaatst 20 november, 2016 Rapporteer Share Geplaatst 20 november, 2016 Niet mijn style.Vindt het meer een opgedirkte praalwagen, maar ieder z'n smaak... Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Johan.h Geplaatst 20 november, 2016 Rapporteer Share Geplaatst 20 november, 2016 shit, wou het net gaan bestellen 2 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
-=mYst=- Geplaatst 20 november, 2016 Rapporteer Share Geplaatst 20 november, 2016 Niet mijn style.Vindt het meer een opgedirkte praalwagen, maar ieder z'n smaak... wansmaak is ook smaak 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Mausey Geplaatst 20 november, 2016 Rapporteer Share Geplaatst 20 november, 2016 Als je zoiets wilt maak het dan klapbaar achter de gril (of waar dan ook) kunnen we je ook niet uitlachen maar jij ons wel als je toevallig eens een puist licht nodig hebt. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk 1 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
ArieV Geplaatst 20 november, 2016 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 20 november, 2016 Ik vind het nog steeds een stoer gezicht. blijkbaar ben ik dan toch een beetje anders ???? Gelukkig zijn we niet allemaal het zelfde anders had iedereen hier een passat gehad ???? Maar bedankt voor de reacties me collega is jullie dankbaar. Haha 3 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
BARRY_TDI Geplaatst 20 november, 2016 Rapporteer Share Geplaatst 20 november, 2016 afschuwelijk, maar KAN praktisch zijn... ik zou het dan op zijn minste ACHTER de grille zetten Jij kan hem beter boven de tomaten hangen 4 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
fusuy_23 Geplaatst 9 december, 2016 Rapporteer Share Geplaatst 9 december, 2016 hahahha als die nou rood was envan links naar rechts en andersom zou lopen zou ik het 100% zeker doen KNIGHT RIDER xD Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
-=mYst=- Geplaatst 10 december, 2016 Rapporteer Share Geplaatst 10 december, 2016 Jij kan hem beter boven de tomaten hangen Verkeerd spectrum lol 2 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
sander bosman Geplaatst 24 december, 2016 Rapporteer Share Geplaatst 24 december, 2016 bah nee dit is geen gezicht. zal best functioneel kunnen zijn maar dit maakt je passat niet mooier passat variant 3c 1.4 tsi 2009 Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten