Ga naar inhoud

Led light bar stoer of stumper.


ArieV

Aanbevolen berichten

  • 1 year later...

Even een oud topic gebruiken. Blijkbaar ben ik even raar als jij, ik vind het wel mooi, sterker nog, ik heb het op mijn auto.

Ik heb ook een lichtbalk op de dakdrager, alleen daar moet nog een professionele voor komen, wat er nu op zit heb ik niet veel aan.

Voor de critici: ik rij heel veel op (donkere) haventerreinen. Dan is het wel lekker als je wat ziet.

Hij zit er nu anderhalf jaar onder, en ben er nog steeds blij mee.

2mfet20.jpg

Ik ben wel benieuwd of er ondertussen meer zijn?

aangepast door GhostWolf
Link naar reactie
Delen op andere sites

In onderste grill verwerken. Zal goed staan denk ik.

Hier heb ik naar gekeken ja, alleen de lichtbalk is net te groot, en de grill was er met geen mogelijkheid uit te krijgen zonder de bumper te demonteren. Dus heb het nu zo gedaan. Er zit een "buis/bar" omheen, waardoor ik geen scherpe randen /hoeken heb. Hij komt hier ook gewoon de keuring mee door

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Van de zomer in zweden geweest. Je ziet het erg veel daar op zowel gewone auto's als alltrack 's, xc70' s etc. Veel onverlichte wegen daar natuurlijk. Vind het niet verkeerd staan. Zit er soms ook aan te denken. ? Of 2 extra spots ter hoogte vd grill.  Op de  1e foto een noorse passat met ook een schlechtwegefahrwerk zoals ik eronder heb zitten. En een alltrack die ik daar tegenkwam bij een supermarkt. Qpax is het merk beugel.  Www.qpax.se

p6.jpg

Screenshot_2019-04-11-19-39-39-684_com.instagram.android.png

aangepast door FrankQS
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden