Ga naar inhoud
  • 0

Beste automatten bestuurder en bijrijder


Xelcia

Vraag

Hallo allemaal,

 

Ik heb een vraagje wat jullie de beste en meest duurzame automatten voorin vinden. De mijne zijn ondertussen bijna door en voor er een gat in de vloer zit dacht ik hier even de checken op een aanrader. Ik rij zelf veel in de auto, zeker wel 4 uur per dag dus een paar stevige jongens zijn wel nodig! Ik hoor het graag ????????

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Bij Autohaas Zutphen kan je een setje velours matten voor ongeveer 50 eu krijgen. (Ik heb dat bedrag i.i.g. mogen betalen 3 jaar terug)

Dit is incl. 35% korting (geloof ik) die je krijgt voor het zijn van een forumlid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Kan et ff niet zo gauw vinden, maar er is eens een foto voorbij gekomen! Meende dat je die logo projectors oid ingebouwd had. Daarin was het nog een puinhoop in de auto waar je voor veronschuldigde. Met name voorin met zand ofzo!

Ik denk een paar pagina's terug en anders op facebook

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dat kan je ook met de gewone matten hoor. Even de hoge druk erop en dan netjes laten drogen. Terug als nieuw.

die rubber matten schud je ff af en flikker je meteen terug in de auto (afhankelijk van de wasbox ruiken ze dan ook nog 'n keer lekker), met de tapijten gaat dat niet zo lekker ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden